نمایش شکوه و اقتدار مردم با بصیرت استان در راهپیمایی ۲۲ بهمن
نمایش شکوه و اقتدار مردم با بصیرت استان در راهپیمایی ۲۲ بهمن

ندای استان:مردم استان بوشهر جلوه‌ای از حضور در صحنه را با شرکت در راهپیمایی ۲۲ بهمن در چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی به نمایش گذاشتند.

به گزارش ندای استان، امروز ساکنان استان دارالحماسه بوشهر وارثان شهید رئیسعلی دلواری در  جشن ملی چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، راهپیمایی ۲۲ بهمن اقتدار مردمی بابصیرت و ولایت مدار را  به نمایش گذاشته اند.

امسال راهپیمایی ۲۲ بهمن همراه است با فجر سلیمانی، مردم دیار دلیران نیز با عکس ها و دست نوشته هایی خطاب به سردار دلها شهید حاج قاسم سلیمانی آمده اند تا بگویند حاج قاسم و راه و مکتب مقاومت او هنوز زنده است و پایدار.

امروز از  بوشهر و دیلم و گناوه تا دشتی و دشتستان، تنگستان و دیر تا کنگان و جم و عسلویه همه از زن و مرد ،پیر و جوان،از هر گروه و صنف و گرایش به صحنه دفاع از آرمان های نظام جمهوری اسلامی ایران آمده اند تا دنیا بداند ما بر سر آن عهد که بستیم نشستیم.

ساکنان ده شهرستان و سایر شهر ها و روستاهای استان به یاد ۴۱ سال مقاومت و ایثار،جان فشانی  و جان بازی، در یوم الله ۲۲ بهمن، رزمایش اقتدار ملی ایرانیان به صحنه دفاع از انقلاب آمدنده اند تا بگویند پیوند ملت و ولایت ناگسستنی است.

راهپیمایی در شهرها و روستاهای استان از ساعت ۹ صبح آغاز شده است.

در بوشهر هم مردم از بسیج مرکزی در خیابان امام خمینی با شعارهای مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسراییل حرکت خود را به سوی میدان شهید رئیسعلی دلواری آغاز کرده اند.