طنین اقتدار انقلاب در کرانه خلیج فارس
طنین اقتدار انقلاب در کرانه خلیج فارس

ندای استان:دریادلان انقلابی استان دارالحماسه بوشهر روز سه شنبه با حضور پرشور و گسترده در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن و بزرگداشت چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی صدار اقتدار انقلاب اسلامی ایران در کرانه خیلیج فارس طنین‌انداز کردند.

به گزارش ندای استان،مراسم راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن و بزرگداشت چهل و یکمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی همزمان با سراسر کشور در شهرها، شهرستان‌های استان بوشهر با حضور گسترده نسل‌های مختلف انقلاب دوشادوش هم در هوای سرد برگزار شد و مردم حماسه‌آفرین این استان با حضور پرشور خود دلبستگی قلبی و وفاداری خود را به انقلاب و نظام جمهوری اسلامی، آرمان‌های شهدا، بنیانگذار جمهوری اسلامی و رهبر معظم انقلاب و ادامه راه سردار مقاومت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در چهلمین روز شهادت این سردار اسلام فریاد زدند.

راهپیمایی مردم بندر بوشهر از مقابل بسیج مرکزی این شهر با حضور گسترده قشرهای مختلف مردم بویژه جوانان و نوجوانان نسل‌های سوم و چهارم انقلاب با وجود هوای سرد تا میدان شهید رئیسعلی دلواری برگزار شد.

مردم ولایت مدار و استعمار و استکبار ستیز بوشهر ندای رهبر معظم انقلاب را لبیک گفته و با نمایش آمادگی خود برای ادامه مقاومت در برابر تحریم‌ها و تهدیدهای استکبار جهانی اعلام کنند ملت ایران هیچگاه از اصل انقلاب خسته نشده‌است و همچنان پرشورتر در صحنه حضور دارد.

برای جشن چهل و یک سالگی انقلاب اسلامی همه با هر نوع نگاه و سلیقه‌ای از حزب، جناح و گروه‌های مختلف آمده بودند تا به جهان ثابت کنند انقلاب اسلامی به پشتیبانی مردمی قوی و پایدار است و برگ زرین دیگری از افتخار آفرینی و حراست از نظام مقدس جمهوری اسلامی را به کارنامه خود بیفزایند.

بوشهری ها نیز همچون دیگر هم وطنان خود با حمل پرچم سه رنگ مقدس جمهوری اسلامی ایران و پارچه نوشته هایی با مضمون ایستادگی برای تحقق آرمان‌های انقلاب شعارهای، ‘۲۲بهمن ماه یوم الله – یوم الله ‘ ، ‘در بهار آزادی – جای شهدا خالی ‘،  پیام رهبر ماست، مرگ بر آمریکا، رهبر اگر فرمان دهد جان را نثارش می‌کنیم، ما همه باهم هستیم پشت ولایت هستیم، اتحاد اتحاد حافظ کشور بود تفرقه تفرقه باعث ذلت بود، حاج قاسم حاج قاسم راهت ادامه دارد سپهبد شهیدم راهت ادامه دارد، ماذوالفقار حیدریم فدائیان رهبریم، راه سلیمانی ما پاینده است مرام و مکتبش همیشه زنده است را فریاد زدند.

یاد امام خمینی پاینده باد، خامنه‌ای رهبر ما زنده باد، ‘ از دیگر شعارهایی بود که بوشهری ها در راهپیمایی ۲۲ بهمن سردادند.

ساحل نشینان خلیج فارس همچنین با در دست داشتن تصاویری از سردار شهید سلیمانی ضمن گرامیداشت چهلمین روز شهادت این سدار اسلام و جبهه مقاومت به آمریکا اعلام کردند ایران هیچگاه سردار سلیمانی را از دست نداده‌است و راه آن شهید بزرگوار ادامه دارد.

۲۲ بهمن امسال به دلیل همزمانی با چهلمین سالروز شهادت سردار سپهبد قاسم سلیمانی رنگ و بوی دیگری داشت و همه استوار و محکم به عشق رهبر معظم انقلاب و آن شهید بزرگوار وارد صحنه شدند و به دشمن اعلام کردند ایران میلیون‌ها حاج قاسم سلیمانی دارد.

دریا دلان بوشهری امروز که تاریخ باشکوه آنها آکنده از ایستادگی، مقاومت و مرزبانی است جشن چهل و یکمین سال پیروزی انقلاب اسلامی را با حضور حماسی و وحدت‌ بخش در راهپیمایی ۲۲ بهمن برگزار کردند و ثابت کردند ممکن است هم سلیقه نباشند اما ملت ایران همدل و یکدل و همواره لبیک گوی ندای رهبر معظم انقلاب هستند.

مردم بوشهر با حضور خود در راهپیمایی ۲۲ بهمن ثابت کردند یکپارچگی ملت ایران جناح، گروه و سلیقه نمی‌شناسد و هدف ملت ایران اصل انقلاب است.

ایرنا نوشت،بوشهری ها شکوه وحدت، همبستگی ملی، عزت، عظمت و اقتدار انقلاب اسلامی را در روز ۲۲ بهمن به رخ جهانیان کشیدند و بار دیگر با آرمان های امام راحل، شهیدان و رهبر معظم انقلاب تجدید بیعت کردند.
دریادلان بوشهری ثابت کردند هرچند دشمن می‌خواهد مشکلات و تنگناهای موجود را به اصل نظام ارتباط دهد اما مردم با حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن ثابت کردند این مشکلات ربطی به اصل نظام جمهوری اسلامی ندارد و آنها همواره از نظام پشتیبانی می‌کنند.

اجرای گروه سرود دانش آموزی، گلباران مسیر راهپیمایی توسط بالگرد، انجام حرکات نمایشی رزمی کاران از جلوه‌های راهپیمایی بوشهری‌ها بود.
حضور گسترده اقشار مختلف مردم از جمله دانش‌آموزان و دانشجویان، خانواده معظم شهدا، کارمندان و کارگران، هنرمندان و ورزشکاران به همراه مسئولان و فرماندهان نظامی و انتظامی به شکوه مراسم ۲۲ بهمن در بوشهر افزود.
شمار زیادی از خبرنگاران ، عکاسان و تصویر برداران بوشهری نیز حماسه حضور پرشور مردم را ثبت کردند.
همچنین راهپیمایی چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در ۳۸ شهر و ۱۳۱ روستای استان بوشهر برگزار ‌شد.
سخنران ویژه راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه در بوشهر سردار یحیی رحیم صفوی دستیار و مشاور رهبر معظم انقلاب بود.