دستگیری سلطان کوه!
دستگیری سلطان کوه!

ندای استان:متخلفی که خود را سلطان کوه عنوان می نمود و بر روی صخره های در کوه عنوان سلطان کوه را نوشته بود توسط مأمورین یگان حفاظت استان بوشهر در منطقه شکارممنوع کوه مند دستگیر شد.

به گزارش ندای استان از روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست استان بوشهر، مدیرکل حفاظت محیط زیست استان بوشهر بیان کرد: متخلفی که خود را سلطان کوه عنوان می نمود و بر روی صخره ها عنوان سلطان کوه را نوشته بود توسط مأمورین یگان حفاظت استان بوشهر در منطقه شکارممنوع کوه مند دستگیر شد.
فرمانده یگان حفاظت محیط زیست استان بوشهر در خصوص این  خبر گفت : در پی پایش و گشت و کنترل فعال محیط بانان در منطقه شکارممنوع کوه مند و بر اساس اطلاعات واصله مبنی بر حضور تعدادی شکارچی در منطقه در فصول ممنوعه مأمورین یگان حفاظت اداره کل و پاسگاه محیط بانی شهیر بیرامی کوه مند در مأموریتی مشترک و غافلگیرانه توانستند متخلفی را که خود را سلطان کوه به همه معرفی می نمود همراه با مقادیری گوشت دستگیر نمایند و پس از تنظیم صورتجلسه به مراجع قضایی معرفی گردیدند
سیداحسان موسوی در تکمیل این خبر افزود: طبق اطلاعات واصله فرد متخلف دارای چندین سابقه تخلف زیست محیطی می باشد که در محاکم قضایی نیز محکوم شده است.
موسوی گفت : همچنین طبق اطلاعات واصله فرد متخلف دارای سلاح غیرمجاز بوده و سلاح خود را در کوه مخفی نموده که جستجو برای پیدا نمودن سلاح غیرمجاز و دیگر ادوات توسط محیط بانان در منطقه ادامه دارد.
قلی نژاد مدیرکل حفاظت محیط زیست استان بوشهر در ادامه اعلام کرد : با توجه به نزدیک شدن به فصل زادآوری حیات وحش از همه همشهریان و دوستداران طبیعت تقاضا می شود بدون هماهنگی وارد این گونه مناطق نشوند. همچنین طبیعت نیاز به حمایت عمومی مردم دارد و بر اساس اصل ۵۰ قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران حفظ محیط زیست وظیفه ای است همگانی که برعهده عموم مردم گذاشته شده است.