اگر آمریکا یک نفر از ما را ترور کند ما یک پایگاه شان را هدف قرار می دهیم
اگر آمریکا یک نفر از ما را ترور کند ما یک پایگاه شان را هدف قرار می دهیم

ندای استان:آیت الله صفایی بوشهری گفت: در جنگ تلفیقی به این شکل است که علاوه بر تهاجم سخت، جنگ سرد و تهاجم نرم را نیز در دستور کار خود قرار دادند و در این بین، سهم جنگ نرم بسیار بیشتر است.

به گزارش ندای استان به نقل از روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر صبح امروز و در سالروز بیعت تاریخی همافران نیروی هوایی با حضرت امام خمینی در ۱۹ بهمن ۵۷ و روز نیروی هوایی، فرماندهان و جمعی از کارکنان پایگاه ششم شکاری شهید یاسینی بوشهر با آیت الله صفایی بوشهری نماینده مقام معظم رهبری در استان و امام جمعه بوشهر دیدار نمودند.

آیت الله صفایی بوشهری در این دیدار ضمن تبریک دهه فجر پیروزی انقلاب اسلامی ایران و روز نیروی هوایی و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای نیروی هوایی و تسلیت سالروز رحلت حضرت ام البنین (س)، اظهار داشت: یکی از مهم ترین مؤلفه های اقتدار یک نظام، قدرت در عرصه دفاعی است.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر گفت: اگر یک کشور دارای سازمان دفاعی قوی نباشد قطعاً آن کشور دچار بحران قدرت خواهد شد.

وی افزود: در جهان کنونی از دیرباز این اصل حاکم بوده که همیشه کشورهای استکباری در جامعه جهانی بوده اند که به دنبال چپاول ثروت کشورها و تسلط بر مراکز قدرت کشورها بوده اند و استقلال را از آن کشورها بگیرند.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر با بیان اینکه تعدادی از کشورهای جهان مانند ژاپن و کره و برخی کشورهای عربی حوزه خلیج فارس کاملا تحت تسلط آمریکا هستند و هیچ قدرت نظامی ندارند و وابسته به آمریکا هستند، افزود: اگر یک کشور بخواهد در نظام بین الملل دارای استقلال و اقتدار باشد باید در مؤلفه های قدرت دفاعی خود در عرصه های سخت، نیمه سخت و نرم دارای استحکام لازم باشد در غیر این صورت از طرف نظام استکبار لگدکوب شده و از بین می رود.

وی تأکید نمود: ما باید در عرصه ستاد، طراحی، مدیریت و تولید منابع انسانی کارآمد در همه رده های دفاعی دارای مرجعیت منابع انسانی در جهان باشیم.

آیت الله صفایی بوشهری گفت: در عرصه تجهیزات نظامی و صنایع دفاعی باید دارای تجهیزات فوق روزتولید باشیم و طوری برنامه ریزی کنیم که تجهیزات نظامی ما۱۰ سال از فناوری کنونی تجهیزات نظامی جهان جلوتر باشد.

امام جمعه بوشهر تصریح نمود: در زمان سابق حملات بیشتر به صورت سخت بود اما آرام آرام بخاطر هزینه های تهاجمات سخت و از آن طرف تقویت نیروی دفاعی کشورها، نگاه جامعه استکبار به سمت گذار از نبرد سخت به نبرد تلفیقی رفت.

آیت الله صفایی بوشهری ادامه داد: در جنگ تلفیقی به این شکل است که علاوه بر تهاجم سخت، جنگ سرد و تهاجم نرم را نیز در دستور کار خود قرار دادند و در این بین، سهم جنگ نرم بسیار بیشتر است.

امام جمعه بوشهر اظهار داشت: نیروهای مسلح ایران در پرتو انقلاب رشد فوق العاده ای کرده که ما به نیروهای مسلح تراز انقلاب اسلامی ایران داریم نزدیک می شویم.

 آیت الله صفایی بوشهری افزود: نیرهای مسلح ایران با هدایت های مقام معظم رهبری و فرماندهی ستاد مشترک نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران و سپاه پاسداران و همه دستگاه های این حوزه به درجه های رسیده ایم که اگر آمریکا یک نفر از ما را ترور کند ما یک پایگاه شان را هدف قرار می دهیم طوری که آنها نتوانند از خود دفاع کنند و جرأت بیان تلفات آن را نیز نداشته باشند.