پول ندهید مقابل سایپا حاضر نمی شویم!
پول ندهید مقابل سایپا حاضر نمی شویم!

ندای استان:در پی اتفافات اخیر اعضای تیم فوتبال پارس جنوبی جم بیانیه ای به طور مشترک صادر کردند که در آن عنوان شده این تیم به نشانه اعتراض از ادامه تمرینات خودداری کرده و در دیدار پیش روی سایپا حاضر نمی شوند.

به گزارش ندای استان،در پی استعفای مراد مرادی، مدیرعامل تیم پارس جنوبی جم به دلیل واریز نشدن کمک مالی ۱۰ میلیاردی وزارت نفت که قرار بود به پارس جنوبی جم داده شود و به گفته سخنگوی باشگاه با ممانعت مسئولان استانی در اختیار باشگاه قرار نگرفته است، اعضای پارس جنوبی جم بیانیه مشترکی به شرح زیر منتشر کردند:

“بسمه تعالی

هواداران وفادار، نجیب و شریف باشگاه بزرگ پارس جنوبی جم

ما بازیکنان، کادر فنی، پزشکی و تدارکات پارس جنوبی جم در یک سال اخیر، علی رغم عدم انجام تعهدات و وعده های داده شده به امید حفظ و ارتقا جایگاه تیم فوتبال پارس جنوبی جم و با امید به خوشحال کردن شما عزیزان همراه و کنار مردم شهر جم بودیم.

با تخصیص بودجه اخیر به باشگاه پارس جنوبی جم انتظار تسریع در پرداخت ها و ایجاد انگیزه در بازی شش امتیازی مقابل سایپا را داشتیم تا بتوانیم دوباره باعث شادی شما شویم.

متاسفانه در کمال ناباوری اداره کل ورزش و جوانان استان بوشهر از واریز بودجه مصوبه به این باشگاه به بهانه های گوناگون امتناع می ورزد این در حالی است که هر دو سهمیه استان بوشهر در لیگ برتر در شرایط سختی به سر می‌برند و نیاز به وفاق استانی دارند.

از همین روی ما بازیکنان، کادر فنی، پزشکی، تدارکات بعد از استعفا مدیرعامل موقت و سرپرست باشگاه به نشانه اعتراض برای احقاق حق خودمان و هواداران دلسوز و متعصب باشگاه بزرگ پارس جنوبی جم از ادامه تمرینات خودداری کرده و در دیدار پیش روی مقابل سایپا حاضر نخواهیم شد تا شاید تلنگری باشد برای مسئولانی که برای نشاط اجتماعی و همدلی خانواده بزرگ ورزش در آستانه دهه مبارک فجر ارزشی قائل نیستند.”

عصر روز جاری نیز بازیکنان تیم پارس جنوبی جم در محل تمرینات این تیم دور هم جمع شده و تصمیم گرفتند تا زمانی که مشکلات مالی باشگاه حل نشود و بازیکنان پول‌شان را نگیرند بازیکنان تمرین نکنند و در صورت حل نشدن مشکلات تا قبل از بازی با سایپا مقابل این تیم به میدان نروند.

به دنبال اتفاقات اخیر و به دلیل اتفاقات چند روز اخیر و احتمال بازی نکردن مقابل سایپا سرمربی پارس جنوبی در نشست خبری پیش از این بازی شرکت نمی کند.

یزدان شهیدزاده، مدیر روابط عمومی باشگاه پارس جنوبی جم ضمن تایید این خبر گفت: این موضوع به مشکلات مالی و عدم پرداخت کمک مالی وزارت نفت به تیم برمی گردد. متاسفانه با وجود کمک وزارت نفت به تیم، اداره کل ورزش و جوانان استان می گوید این مبلغ برای کمک به ورزش های همگانی بوده، این در حالی است که این کمک مالی برای تیم های نفت مسجد سلیمان و صنعت نفت آبادان هم پرداخت شده و آنها چنین مشکلی نداشته اند.