بسته‌های حمایتی توسط سپاه بوشهر در سیستان و بلوچستان توزیع شد
بسته‌های حمایتی توسط سپاه بوشهر در سیستان و بلوچستان توزیع شد

ندای استان:جانشین فرمانده سپاه شهرستان بوشهر گفت: بیش از ۱۴۰۰ خانوار روستایی سیستان و بلوچستان که دچار خسارت شده شناسایی و بسته‌های حمایتی شامل مواد غذایی، وسایل بهداشتی و وسایل خانگی تحویل آنان شد.

به گزارش ندای استان به نقل از تسنیم،سرهنگ امید بازدار  صبح امروز در نشست با بسیجیان بوشهری با تاکید بر اینکه خدمت‌رسانی به محرومان سرلوحه برنامه‌های سپاه است اظهار داشت: محرومیت‌زدایی و رسیدگی به نقاط کم‌برخوردار از رسالت سپاه و بسیج است که در این راستا طرح‌های محرومیت‌زدایی اجرا می‌شود.

وی به سیل سیستان و بلوچستان پرداخت و با اشاره به رسیدگی به حادثه‌دیدگان به‌ویژه محرومان روستایی افزود: سپاه و بسیج خدمت‌رسانی به مردم سیل‌زده سیستان و بلوچستان را وظیفه خود می‌داند و از همان ابتدای این حادثه در منطقه حضوری فعال دارد.

بازدار با اشاره به اینکه با وقوع سیل در سیستان و بلوچستان سپاه شهرستان بوشهر سعی کرده با جمع‌آوری کمک‌های مردمی تنها گره کوچکی از مشکلات مردم این استان را برطرف کند خاطرنشان کرد: بیش از ۱۴۰۰ خانوار در روستاهای شهر زرآباد  این استان که دچار خسارت شده شناسایی و در همین هفته بسته حمایتی که شامل مواد غذایی، وسایل بهداشتی و وسایل خانگی است تحویل آن عزیزان می‌شود.

وی با بیان اینکه تاکنون ۳۰۰۰ بسته غذایی و بهداشتی بین سیل‌زدگان سیستان و بلوچستانی توسط سپاه بوشهر توزیع شده است خاطرنشان کرد: در این راستا ۴۳۰ گونی برنج توسط گروه جهادی شهید احمدی جوان به استعداد ۲۳ نفر با همکاری گروه جهادی امام رضا(ع) در بین مردم سیل‌زده روستاهای شهر زرآباد سیستان و بلوچستان توزیع کرده‌اند.

جانشین سپاه شهرستان بوشهر بیان کرد: طبق سفارش برخی از خیران چند بسته حمایتی شامل مواد غذایی، وسایل بهداشتی و اسباب بازی نیز تهیه کرده و در روستای چراغ آباد از توابع شهر زرآباد این استان سیل‌زده توزیع شد.

بازدار ضمن قدردانی از همکاری مردم که در این حرکت جهادی سپاه را یاری کرده‌اند، تاکید کرد: این اقلام اهدایی، توسط مردم، بسیجیان، شهردار منطقه ۲ بهمنی، حراست شرکت عمران عالیشهر، حراست شرکت نفت بوشهر، مدیریت معدن شیرینه، مدیریت شرکت بسته‌بندی تنگسیر و دیگر مسئولان تهیه شده است.

وی به اهم فعالیت‌های سپاه در این منطقه اشاره و گفت: توزیع اقلام بین مردم ۱۴ روستای زرآباد، ویزیت رایگان و ارزیابی میزان آسیب وارده به روستاها که با همکاری گروه جهادی امام رضا(ع) از اهم فعالیت‌های سپاه در مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان است.