بخشدار: نرخ بیکاری در جزیره خارگ به ۱.۳ درصد رسید
بخشدار: نرخ بیکاری در جزیره خارگ به ۱.۳ درصد رسید

ندای استان:بخشدار ویژه خارگ گفت: در سال جاری نرخ بیکاری در جزیره خارگ به ۱.۳ درصد رسیده است.

به گزارش ندای استان به نقل ازمهر؛ محمود رضایی صبح یکشنبه در نشست شورای اداری بخش ویژه خارگ اظهار داشت: ایام حزن‌انگیز وفات بانوی مکرمه اسلام حضرت فاطمه زهرا (س) را تسلیت عرض می‌کنم. ایشان اسوه صبر و پایداری اسلام است.

وی افزود: برگزاری انتخابات در زمان‌های از پیش تعیین شده در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، نشان از دموکراسی و مردم سالاری دینی و این موضوع زمینه ساز اقتدار هر چه بیشتر این نظام مقدس است.

بخشدار ویژه خارگ تصریح کرد: وظیفه رسانه‌ها تشویق مردم به حضور آگاهانه و پرشور در عرصه انتخابات است، نقش‌آفرینی رسانه‌ها در این روزهای حساس نیاز جامعه است.

رضایی گفت: حل مشکل اشتغال جوانان بومی یکی از دغدغه‌های اصلی اینجانب در زمان ورود به بخشداری ویژه خارگ بود، که با هم افزایی اداره کار، شرکت‌های نفتی و پتروشیمی مستقر در جزیره خارگ نرخ بیکار در سال جاری در جزیره خارگ به ۱.۳ درصد رسیده است و هم اکنون حدود ۶٠ جویای کار در جزیره وجود دارد که انشاالله به زودی شرایط کار مستمر برای این عزیزان هم فراهم خواهد شد.

افتتاح پروژه آتش‌نشانی خارگ

عبدالحمید صفایی شهردار خارگ اظهار داشت: در حوزه پروژه‌های عمرانی بخش ویژه خارگ، پروژه آتش‌نشانی جزیره خارگ در دهه مبارک فجر افتتاح خواهد شد.

وی افزود: انبار آذوقه یکی از نیازهای دیرین جزیره خارگ است که مشکلات زیر ساختی و نیازهای روزانه جزیره حل خواهد شد، با برنامه‌ریزی صورت گرفته انشاالله تا دو ماه دیگر این پروژه راهبردی افتتاح خواهد شد.

شهردار خارگ تصریح کرد: به منظور ایجاد محیطی آرام و مفرح برای اهالی شریف جزیره خارگ پروژه پارک بازی مسقف در یک بازه زمانی ١٨ تا ٢۴ ماه پیش‌بینی شده است.