تشییع و خاکسپاری دو شهید گمنام در «کوری‌حیاتی»جم
تشییع و خاکسپاری دو شهید گمنام در «کوری‌حیاتی»جم

ندای استان:امام جمعه جم از تشییع و خاکسپاری پیکر مطهر دو شهید گمنام همزمان با شهادت حضرت فاطمه الزهرا(س) در روستای کوری حیاتی شهرستان جم خبر داد.

به گزارش ندای استان،حجت الاسلام محمد محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان جم، از تشییع و خاکسپاری دو شهید گمنام در شهرستان جم خبر داد و اظهار داشت: مراسم استقبال، تشییع و خاکسپاری دو شهید گمنام همزمان با شهادت حضرت فاطمه الزهرا(س) برگزار می‌شود.

امام جمعه شهرستان جم افزود: نشست هماهنگی و برنامه‌ریزی برگزاری این مراسم با حضور مسؤولان شهرستان جم برگزار شده و در این جلسه تاکید شده تا شرایط برای حضور باشکوه مردم فراهم شود و مراسم با کیفیت بالا برگزار گردد.

وی با اشاره به برنامه‌های تشییع و خاکسپاری دو شهید گمنام تصریح کرد: سه شنبه ۸ بهمن‌ماه از ساعت ۱۶ از میدان امام حسین(ع) شهر جم تا هیئت فاطمیون مراسم استقبال از پیکر پاک این دو شهید انجام می‌شود و مراسم وداع با شهدا از ساعت ۱۷:۳۰ تا ۲۰ در هیئت فاطمیون شهر جم و مراسم استقبال و وداع با شهدای گمنام در بخش ریز از ساعت ۲۰:۳۰ تا ۲۳ در امام‌زاده حبیب‌الله برگزار می‌شود.

محمدی با اشاره به مراسم تشییع و خاکسپاری پیکر مطهر دو شهید گمنام گفت: روز چهارشنبه ۹ بهمن‌ماه از ساعت ۸ صبح این مراسم در روستای کوری حیاتی شهرستان جم برگزار می‌شود.