موفقیت فاطمه کرم زاده بار دیگر شایستگی بانوان را به اثبات رساند
موفقیت فاطمه کرم زاده بار دیگر شایستگی بانوان را به اثبات رساند

ندای استان:استاندار بوشهر گفت: موفقیت خانم فاطمه کرم زاده در کسب سهمیه المپیک ۲۰۲۰ توکیو بار دیگر شایستگی بانوان در عرصه های مختلف را به اثبات رساند.

به گزارش ندای استان از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان بوشهر؛ استاندار بوشهر گفت: موفقیت خانم فاطمه کرم زاده در کسب سهمیه المپیک ۲۰۲۰ توکیو بار دیگر شایستگی بانوان در عرصه های مختلف را به اثبات رساند.
عبدالکریم گراوند در دیدار فاطمه کرم زاده ورزشکار بوشهری که موفق به کسب سهمیه المپیک ۲۰۲۰ را در رشته تیراندازی شده است اظهار داشت: خانم کرم زاده با همت و تلاش خود وخانواده توانسته به این موفقیت مهم دست پیدا کند و اگر حمایت پدر و مادر نبود این موفقیت میسر نبود.
وی تصریح کرد: خوشحالیم که یک بانوی هم استانی به این موفقیت دست پیدا کرده و موفقیت فاطمه کرم زاده در کسب سهمیه المپیک ۲۰۲۰ توکیو بار دیگر شایستگی بانوان در عرصه های مختلف را به اثبات رساند.
استاندار بوشهر با اشاره به مشکلات مطرح شده از سوی فاطمه کرم زاده در مورد رشته تیراندازی بیان کرد: عدم سالن تیراندازی در بوشهر از مشکلات این رشته ورزشی است لذا اداره کل ورزش و جوانان موضوع احداث سالن تیراندازی در بوشهر را در دستور کار قرار دهد.
گراوند با بیان اینکه آماده حمایت از خانم کرم زاده برای حضوری موفق در المپیک هستیم تصریح کرد: به منظور حمایت مالی از این بانوی ورزشکار ۲۰ میلیون تومان هدیه به ایشان پرداخت خواهد شد.
لازم به ذکر است فاطمه کرم زاده ورزشکار هم استانی در رشته تیراندازی موفق به کسب سهمیه حضور در المپیک ۲۰۲۰ توکیو شد.

افتخارات ورزشکاران استان بوشهر در عرصه‌های مختلف

مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر هم حمایت ویژه‌ای از ورزشکاران را مورد تاکید قرار داد و بیان کرد: ورزشکاران استان بوشهر در عرصه‌های مختلف به افتخارات بسیار خوبی دست یافته‌اند و شاهد درخشش آنها در عرصه‌های ملی و بین‌المللی هستیم.

احمد بهروزیان‌فر با اشاره به کسب سهمیه المپیک توسط فاطمه کرم‌زاده قهرمان بوشهری تیم ملی تیراندازی افزود: راه‌یابی این ورزشکار به مسابقات المپیک ۲۰۲۰ ژاپن برای کشور و استان بوشهر افتخار است چرا که در تاریخ استان، برای نخستین بار یک ورزشکار به مسابقات المپیک راه می‌یابد.

وی با اشاره به اینکه استان بوشهر حدود ۶۰ قهرمان ملی و بین‌المللی دارد خاطرنشان کرد: اکنون ورزشکاران استان بوشهر در ۴۰ رشته ورزشی عضو تیم‌های ملی هستند و به موفقیت‌‌های گوناگونی در میادین ملی و بین‌المللی دست یافته‌اند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر تاکید کرد: انتظار می‌رود فاطمه کرم‌زاده در مسابقات المپیک به موفقیت لازم دست یابد تا پرچم پرافتخار جمهوری اسلامی ایران در جهان به اهتزاز درآید.

کسب سهمیه المپیک توسط کرم‌زاده تیرانداز بوشهری

رئیس هیئت تیراندازی استان بوشهر هم با بیان اینکه فاطمه کرم‌زاده تیرانداز بوشهری موفق به کسب سهمیه المپیک ۲۰۲۰ توکیو ژاپن شد افزود: این تیرانداز شایسته بوشهری در چند سال اخیر با حضور در رقابت‌های بین‌المللی موفق به کسب مقام‌های ارزشمندی شده است.

حجت‌الله نوری با بیان اینکه کرم‌زاده با امکانات محدود موفق به کسب سهمیه المپیک ۲۰۲۰ ژاپن شد خاطرنشان کرد: ورزش تیراندازی به سبب تجهیزات و امکانات ورزشی آن رشته هزینه‌بر و گرانی است که نیاز به حمایت ویژه مالی دارد.