فاضلاب بافت قدیم بوشهر پایان امسال تکمیل می‌شود
فاضلاب بافت قدیم بوشهر پایان امسال تکمیل می‌شود

ندای استان:استاندار بوشهر گفت: با توجه به حجم کارهای انجام شده در مورد پروژه فاضلاب بافت قدیم بوشهر، این پروژه مهم تا پایان امسال تکمیل خواهد شد.

به گزارش ندای استان،عبدالکریم گراوند در بازدید از پروژه‌های فاضلاب بوشهر اظهار کرد: با وجود مشکل فاضلاب شهر بوشهر، به همت مدیران استانی، ساماندهی فاضلاب بافت قدیم در برنامه‌ریزی شده و هم اکنون این پروژه به خوبی در حال کار است.

وی بیان کرد: با توجه به حجم کارهای انجام شده در مورد پروژه فاضلاب بافت قدیم بوشهر، این پروژه مهم تا پایان امسال تکمیل خواهد شد.

استاندار بوشهر تصریح کرد: در بازدید امروز که از ایستگاه های مختلف فاضلاب شهر بوشهر بود، موضوع استفاده از پساب فاضلاب بوشهر مورد بررسی ویژه قرار گرفت.

وی با بیان اینکه تلاش خواهیم کرد منابع مالی برای تکمیل بهسازی ایستگاه فاضلاب شهر بوشهر  تامین کنیم، ادامه داد: ایستگاه فاضلاب شهر بوشهر هم در حال بهسازی بوده و با سرعت خوبی در حال اجرا است.

گراوند تاکید کرد: با برنامه ریزی صورت گرفته در حوزه آب و همت شرکت آب و فاضلاب شهری بوشهر، کارهای اساسی و اصولی در این بخش صورت گرفته است.

استاندار بوشهر خاطرنشان کرد: با وجود مشکلات مالی اما ساماندهی فاضلابی شهر بوشهر و ایستگاه های پمپاژ تعطیل نشده است.

گراوند با بیان اینکه در ۲ سال اخیر ۳۲۰ میلیارد تومان اعتبار برای حل مشکلات آب در استان بوشهر اختصاص دادیم، گفت: همچنین ۵۰ میلیارد تومان اعتبار هم از اعتبارات شرکت آب و فاضلاب کشور جذب کردیم.

وی از همکاری شرکت آب و فاضلاب کشور و ۵ استان معین که برای حل مشکلات آب استان بوشهر اقدام کردند قدردانی کرد.

استاندار بوشهر، حذف نوبت بندی آب در برخی نقاط مهم بوشهر را از اقدامات مهم استان در یک سال اخیر دانست و گفت: تنها مرکز استان کشور که آب نوبت بندی شده داشت بوشهر بود که با همت مدیران استان این مشکل در بوشهر برطرف شد.