خانواده ۵ نفره که در یک تصادف جان خود را از دست دادند
خانواده ۵ نفره که در یک تصادف جان خود را از دست دادند

ندای استان:اسلام‌فر ادامه داد : انتظار می‌رود با تخصیص اعتبار لازم راه‌های ارتباطی تنگستان تکمیل شود و نداشتن بودجه به هیچ عنوان پذیرفتنی نیست.

به گزارش ندای استان به نقل از ایرنا،ایرنا امام جمعه موقت اهرم گفت: تکمیل قطعه اهرم – برازجان که به تازگی تعداد زیادی از مردم در این مسیر از بین رفتند از خواسته‌ها و اولویت‌های مردم تنگستان است.

حجت‌الاسلام ابوالحسن اسلام فر افزود: تصادف یک خانواده پنج نفره اهرمی در هفته گذشته در محور اهرم – برارزجان و کشته شدن همه آنها مردم اهرم را ناراحت و عزادار کرد.

وی بیان کرد: هرچند خطای انسانی نیز وقوع برخی تصادف‌ها بی تاثیر نیست اما با توجه به نشست فرماندار تنگستان با استاندار بوشهر در خصوص به سرانجام رساندن این پروژه، مردم این شهرستان در انتظار خروجی این نشست هستند و مسئولان مردم را در جریان قرار دهند.

اسلام فر یادآور شد: از یک طرف تبلیغ می‌شود با توجه به جاذبه‌های طبیعی شهرستان تنگستان این شهرستان  به منطقه گردشگری استان تبدیل می‌شود از طرفی لازمه رسیدن به این هدف تکمیل زیرساخت‌های اولیه از جمله راه است و با توجه به اینکه این شهرستان مسیر پرخطری دارد امکان تبدیل این منطقه به یکی از مناطق گردشگری استان وجود ندارد.

وی تاکید کرد: مردم توقع دارند مسئولان استان و شهرستان تکمیل  راه‌های شهرستان تنگستان که چندین سال  است کلید خورده  اما پیشرفت چندانی نداشته است در اولویت قرار گیرد.

اسلام‌فر ادامه داد : انتظار می‌رود با تخصیص اعتبار لازم راه‌های ارتباطی تنگستان تکمیل شود و نداشتن بودجه به هیچ عنوان پذیرفتنی نیست.

امام جمعه موقت اهرم  ادامه داد: مشکل اصلی مردم تنگستان امروز راه است که باید به این موضوع پرداخته شود.