کپسول گاز در بردخون نایاب شده است
کپسول گاز در بردخون نایاب شده است

ندای استان:امام جمعه موقت بردخون گفت: از ۸ روز پیش، کپسول گاز در بردخون نایاب شده است.

به گزارش ندای استان به نقل از فارس، حجت الاسلام محمّدجواد عاشوری در خطبه‌های نمازجمعه بردخون اظهار داشت: از فرصت‌ها استفاده کنیم و ضمن ادای دین خود، حق‌الناس و حق‌الله را بپردازیم.

امام جمعه موقت بردخون با تأکید بر تلاش برای رفع مشکلات و رفع گرفتاری‌های آنان، افزود: برخی از مسؤولان به دنبال مذاکره و گفتگو با غرب بودند و بعد از چند سال از این کار خود حسرت می‌خورند.

وی با اشاره به سالروز شهادت سردار یوسف بردستانی و تقدیر از ارسال پیام توسط سردار سلامی فرمانده سپاه پاسداران، اضافه کرد: ضروری است خاطرات سردار بردستانی توسط مسؤولان فرهنگی و بخش بردخون جمع‌آوری و ثبت شود تا آیندگان از آن استفاده کنند.

عاشوری با گرامیداشت سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) و درخواست برای اجرای باشکوه ایام فاطمیه در منطقه، به بیانات مقام معظم رهبری در خطبه‌های نمازجمعه هفته قبل اشاره کرد و گفت: تنها راه برای تأثیرگذاری در نظام جهانی، تقویت زیرساخت‌ها و قوی‌شدن است.

خطیب جمعه بردخون ادامه داد: باید در امور فرهنگی قوی شویم و با اقتدار درون‌زا، به بیداری مردم و حفظ انگیزه‌های مردمی توجه داشته باشیم، زیرا زمانی که رابطه‌ها جای ضابطه‌ها را گرفت بسیاری از مغزها و نخبگان خانه‌نشین شدند.

وی افزود: نیاز است که اقتصاد وابسته به نفت نباشد و وابستگی به نفت را کاهش دهیم و با تقویت علمی، دستگاه‌های مدیریتی را قوی کنیم تا به اقتدار ملی برسیم.

امام جمعه موقت بردخون ابراز داشت: مسؤولان با خود و با مردم اتحاد و همدلی داشته باشند و انتقاد را به عنوان دشمنی قلمداد نکنند و بدانند که اقتدار هویتی و نظامی موجب اقتدار سیاسی می‌شود که لازم است با افزایش قدرت دفاعی نقشه شوم دشمن را خنثی کنند.

عاشوری با بیان اینکه نباید جایگاه شورای نگهبان تضعیف شود، گفت: شورای نگهبان بر اساس وظایف قانونی خود درباره صلاحیت افراد تصمیم می‌گیرد و نباید جایگاه آن را تضعیف کنیم.

وی تصریح کرد: در زمینه سرنگونی هواپیمای مسافربری بسیار به سپاه تاختند که این نشان از ناشکری و کوته‌فکری است چرا که خدمات سپاه بر هیچ‌کس پوشیده نیست و تاکنون در همه صحنه‌ها حضور مؤثر داشته است.

خطیب جمعه بردخون با گلایه از مسؤولان شهرستان و بخش گفت: جای خجالت و شرم دارد که ما در استانی زندگی می‌کنیم که قطب انرژی کشور است اما در شهر بردخون با ۵۰۰۰ نفر کپسول گاز پیدا نمی‌شود.

عاشوری افزود: هشت روز است که کپسول گاز در بردخون نایاب شده  و مردم به دنبال کپسول هستند که کمترین خدمت تأمین گاز مردم است و انتظار می‌رود مسؤولان به دنبال حل مشکلات مردم باشند و اقدام عملی کنند.