تا دوشنبه باران داریم
تا دوشنبه باران داریم

ندای استان:کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر با بیان اینکه سامانه بارشی تا اوایل دوشنبه در استان بوشهر فعال خواهد بود گفت: طی این مدت خلیج فارس مواج و متلاطم پیش‌بینی می‌شود.

به گزارش ندای استان از خبرگزاری صداوسیما مرکز بوشهر، زهرا راستگو بیان کرد: سامانه بارشی که اواخر وقت دیروز وارد استان شده تا اوایل روز دوشنبه در استان بوشهر فعال خواهد بود و طی این مدت آسمان استان در برخی از ساعت‌ها ابری همراه بارش پراکنده باران، گاهی رگبار، رعدوبرق و در مناطق مستعد با احتمال ریزش تگرگ پیش بینی می‌شود.

وی افزود: همچنین با توجه به وزش باد به‌نسبت شدید، خلیج فارس نیز طی مدت مذکور مواج و متلاطم خواهد بود.

کارشناس هواشناسی استان ادامه داد: از ظهر یک‌شنبه و طی روز دوشنبه با وزش باد قابل ملاحظه شمال غربی، ضمن اینکه دمای هوا به طور نسبی کاهش می‌یابد، خلیج فارس نیز مواج و متلاطم خواهد بود.

وی گفت: جهت باد تا فردا بیشتر جنوب شرقی تا جنوبی غربی با سرعت ۱۴ تا ۳۸ گاهی بیش از ۴۶ کیلومتر در ساعت و ارتفاع موج دریا ۹۰ تا ۱۵۰ گاهی تا ۲۱۰ سانتیمتر پیش‌بینی می‌شود.

راستگو اضافه کرد: فردا در بندر بوشهر زمان مد اول دریا ساعت ۰۱:۱۱ دقیقه بامداد، جزر اول ساعت ۰۷:۴۱ دقیقه، مد دوم ساعت ۱۴:۵۸ دقیقه و جزر دوم دریا ساعت ۲۲:۰۹ دقیقه خواهد بود.