توقف مشهدی ها مقابل شاهین ۱۰ نفره
توقف مشهدی ها مقابل شاهین ۱۰ نفره

ندای استان:از بازی‌های هفته هفدهم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور شاهین شهرداری بوشهر در برابر تیم شهرخودرو مشهد به نتیجه تساوی بدون گل دست یافت.

به گزارش ندای استان، دیدار شاهین شهرداری بوشهر و شهرخودرو به عنوان نخستین دیدار نیم‌فصل دوم و هفته هفدهم لیگ برتر فوتبال از ساعت ۱۴ در ورزشگاه شهید مهدوی بوشهر آغاز شد.

این دیدار پیش از این قرار بود ساعت ۱۵:۳۰ برگزار شود که با تصمیم سازمان لیگ به ساعت ۱۴ تغییر یافت.

نیمه اول بازی با نتیجه مساوی بدون گل به پایان رسید اما اخراج حسین مالکی از شاهین بوشهر در دقیقه ۲۹ به علت دریافت دومین کارت زرد باعث التهاب جو ورزشگاه شد و بازی به دلیل اعتراض به داوری ۶ دقیقه به وقفه افتاد.

در اواخر نیمه اول سیدمهد رحمتی دروازه بان شهر خودرو مشهد با یکی از عکاسان درگیری لفظی شدیدی پیدا کرد که در نهایت ماموران این عکاس را به بیرون زمین هدایت کردند.

در پایان نیمه اول به دلیل پرتاب سنگ و اشیا به سمت داوران آن‌ها نمی‌توانستند وارد رختکن شوند و چند دقیقه‌ای آن‌ها در داخل زمین باقی ماندند.

شروع نیمه دوم هم با جنجال همراه بود و پس از حدود ۷ دقیقه تاخیر,داوران با کمک نیروی انتظامی توانستند وارد زمین شوند، اما به دلیل پرتاب سنگ به سمت داوران، داور مسابقه سوت شروع بازی را در نیمه  دوم به صدا در نیاورد.

برخی از مدیران باشگاه شهر خودرو از اتفاقات رخ داده در زمین فیلمبرداری می‌کردند که تماشاگران شاهین با آن‌ها درگیری شدیدی پیدا کردند.

نیمه دوم این دیدار هم همچون نیمه نخست گلی نداشت و دو تیم با تقسیم امتیازات به کار خود پایان دادند.

بدیت ترتیب شاهین شهرداری بوشهر با ۷ امتیاز در جایگاه آخر جدول لیگ برتر و شهرخودرو با ۲۹ امتیاز در رده ششم جدول باقی ماندند.