معرفی رئیس جدید هیات فوتبال شهرستان گناوه
معرفی رئیس جدید هیات فوتبال شهرستان گناوه

ندای استان:رئیس هیئت فوتبال استان بوشهر گفت: استان بوشهر به دلایل شرایط جغرافیایی و آب و هوای مناسب درفصول پاییز و زمستان می‌تواند یک مکان مناسب در عرصه سرمایه‌گذاری بخش خصوصی برای ایجاد کمپ‌های ورزشی باشد.

به گزارش ندای استان به نقل از تسنیم، امیرحسین محتشم بعدازظهر امروز در آیین تکریم و معارفه روسای هیئت فوتبال شهرستان گناوه با تاکید بر توجه به زیرساخت‌های فوتبال در استان بوشهر اظهار داشت: یکی از سیاست‌های هیئت فوتبال استفاده از نیروی‌های جوان در بخش‌های مختلف این هیئت برای توسعه فوتبال است.

وی با تاکید بر فراهم شدن  زمینه  شکوفایی خلاقیت‌های  جوانان در عرصه ورزش فوتبال افزود: با توجه به وجود ظرفیت‌های فراوان در عرصه نیروی انسانی در حوزه مدیریت ورزش فوتبال در استان بوشهر، سعی ما این است که ضمن شناساسی این افراد، زمینه  شکوفایی خلاقیت‌های  این افراد را برای کمک به فوتبال استان بوشهر فراهم شود.

رئیس هیئت فوتبال استان بوشهر تصریح کرد: البته استفاده از توان مشاوره پیشکسوتان این عرصه را به‌عنوان یک شاخص پیگیری می‌کنیم و بر روی آن تاکید داریم.

محتشم با اشاره به مزیت‌های نسبی استان در ورزش فوتبال استان بوشهر خاطر نشان کرد: یکی از این مزیت‌ها، فوتبال ساحلی است که شهرستان گناوه دارای توانی بالقوه در این بخش است.

وی با اشاره به مشکلاتی که تیم‌های ورزشی برای سفرهای خارجی دارند، عنوان کرد: استان بوشهر به دلایل شرایط جغرافیایی و آب و هوای مناسب در طول پاییز و زمستان می‌تواند یک مکان مناسب در عرصه سرمایه‌گذاری بخش خصوصی برای ایجاد کمپ‌های ورزشی باشد.

رئیس هیئت فوتبال استان بوشهر با اشاره به مزیت‌های فراوان شهرستان گناوه در عرصه فوتبال تصریح کرد: وجود علاقمندان فراوان و تیم‌های ورزشی ریشه‌ای در این شهرستان می‌تواند به توسعه این ورزش در سطح شهرستان کمک کند.

در این مراسم از زحمات منوچهر امیری رئیس اسبق هیئت فوتبال شهرستان گناوه تقدیر و صادق عبدالهی به عنوان رئیس جدیداین هیئت در شهرستان گناوه منصوب شد.