رتبه اول بوشهر در رسیدگی به شکایات مردمی درحوزه کالا و خدمات در کشور
رتبه اول بوشهر در رسیدگی به شکایات مردمی درحوزه کالا و خدمات در کشور

ندای استان:معاون نظارت ،بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان سازمان صنعت،معدن و تجارت استان بوشهرگفت: استان بوشهر رتبه اول کشوری را درتسریع به شکایات مردمی درحوزه کالاو خدمات رااز طریق سامانه ۱۲۴ کسب نمود.

به گزارش ندای استان از روابط عمومی سازمان صنعت،معدن و تجارت استان بوشهر،رضا جمالی افزود: براساس ارزیابی صورت گرفته سازمان حمایت از حقوق مصرف کنندگان و تولیدکنندگان در سامانه اطلاع رسانی قیمت کالا و خدمات (www.124.ir )از تاریخ ۱۴/۱۰/۹۸ لغایت ۲۰/۱۰/۹۸ استان بوشهر موفق به کسب رتبه اول در بخش ثبت شکایات وتسریع دررسیدگی به شکایات صنفی از طریق این سامانه گردیده است.

جمالی با اشاره به معرفی سامانه ۱۲۴ برای دریافت گزارشات و شکایات مردمی تصریح کرد: به منظور سهولت و دسترسی آسان با قابلیت رصد قیمت کالاها و خدمات و همزمان امکان ثبت شکایات مردمی در سامانه اطلاع رسانی قیمت ، سامانه ( ir .124) از طریق سایت و اپلیکیشن آپ ؛ فعال و قابل دسترسی می باشد.

وی عنوان کرد: شهروندان درصورت مشاهده هرگونه تخلفات صنفی ؛ موارد را از طریق سامانه ۱۲۴ گزارش نموده تا در اسرع وقت مورد رسیدگی و اقدام لازم قرارگیرد .