۲۴ کاندید در حوزه بوشهر، گناوه و دیلم تایید صلاحیت شدند‌
۲۴ کاندید در حوزه بوشهر، گناوه و دیلم تایید صلاحیت شدند‌

ندای استان:رئیس هیئت اجرایی شهرستان بوشهر گفت: در راستای انتخابات یازدهمین دوره مجلس در حوزه انتخابیه بوشهر، گناوه و دیلم ۲۴نفر تایید و ۱۴ نفر رد صلاحیت شده‌اند و صلاحیت ۲۲ نفر احراز نشده است.

به گزارش ندای استان به نقل از تسنیم، عباس جمشیدی ظهر امروز در جمع خبرنگاران در بوشهر با اشاره به اعلام اسامی بررسی صلاحیت  کاندیداهای یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی توسط هیئت نظارت بر انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در استان بوشهر به فرمانداری‌ها اظهار داشت: براساس اعلام نتیجه صورت گرفته توسط هیئت نظارت بر انتخابات استان بوشهر، در حوزه انتخابیه بوشهر، گناوه و دیلم ۲۴نفر تایید و ۱۴ نفر رد صلاحیت شده‌اند.

رئیس هیئت اجرایی مرکز حوزه انتخابیه بوشهر، گناوه و دیلم با بیان اینکه  صلاحیت ۲۲ نفر توسط هیئت  نظارت مورد احراز واقع نشده است افزود: نتایج بررسی صلاحیت کاندیداهای این حوزه بلافاصله پس از دریافت از سوی هیئت نظارت استان بوشهر، به کاندیداها اعلام شده است.

جمشیذی بیان کرد :کاندیداهایی که تاکنون نتیجه بررسی خود را دریافت نکرده‌اند می‌توانند شخصا به ستاد انتخابات فرمانداری شهرستان بوشهر مراجعه و نتیجه بررسی صلاحیت خود را دریافت کنند.

فرماندار بوشهر خاطر نشان کرد: معترضان به نتایج بررسی صلاحیت خود براساس تبصره‌های ۲، ۳ و ۴ ماده ۵۲ قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی و ماده ۳۴ آیین نامه اجرایی آن، می‌توانند طی۵ روز تا ۲۶دی ماه به دفتر نظارت و بازرسی استان و یا به محل تعیین شده توسط شورای نگهبان در تهران مراجعه و شکایت خود را به ثبت برسانند.