عزاداری بوشهری‌ها در سوگ شهادت حاج قاسم سلیمانی+تصویر
عزاداری بوشهری‌ها در سوگ شهادت حاج قاسم سلیمانی+تصویر

ندای استان:در این مراسم شرکت کنندگان برای انتقام سخت از خون شهید قاسم سلیمانی و برخورد قاطع با تروریست‌های آمریکایی تاکید کردند.

به گزارش ندای استان،امروز مردم بوشهر در قالب دسته‌های مختلف عزاداری مسیر بسیج مرکزی تا گلزار شهدای بهشت صادق را در غم شهادت سردار سپهبد قاسم سلیمانی به عزاداری پرداختند.

مردم عزادار بوشهر با هر نگاه و سلیقه‌ای همه در کنار هم متحد و یکصدا با سردادن شعار مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل، لبیک یا زینب، لبیک یا حسین، حرف ما یک کلام انتقام والسلام، پیام ما به دشمنان چنین است مقابله به مثل ما شدید است از رشادت‌ها و ایثارگری سردار جبهه مقاومت تجلیل کردند.

بوشهری‌ها امروز با حضور خودجوش خود در این اجتماع بزرگ اعلام کردند دشمن فکر نکند چراغ جبهه مقاومت با شهادت سردار قاسم سلیمانی خاموش می‌شود بلکه با اتحاد مسلمانان و همه آزادی‌خواهان این حرکت پرشور تر از گذشته ادامه خواهد داشت.

مردم بوشهر همصدا با مردم دیگر مناطق کشور با حضور خود نشان دادند حرکت مقاومت تمام شدنی نیست و انتقام خون سردار شهید قاسم سلیمانی و همه شهدای مقاومت از آمریکا و اسرائیل گرفته می‌شود.

حضورپیر و جوان، زن و مرد، کودک و نوجوان در آئین تجدید پیمان با سردار شهید قاسم سلیمانی بیانگر شور و شعور مردم استان بوشهر است.

رئیس شورای هیات‌های مذهبی شهرستان بوشهر گفت: این ویژه برنامه با مشارکت هیات‌های مذهبی برای پاسداشت مقام سردار شهید قاسم سلیمانی برگزار شده‌است.

سیدناصر فاطمی افزود: حضور با شکوه مردم قدرشناس تهران، مشهد و اهواز در آیین تشییع پیکر پاک سردار قاسم سلیمانی و همرزمانش هشدار جدی به آمریکا و تروریست‌هاست که با صلابت اعلام کردند چراغ جبهه مقاومت هیچگاه خاموش نمی‌شود.

وی با قدردانی از برگزاری  مراسم ویژه سردار سپهبد قاسم سلیمانی در جای جای استان بوشهر بیان کرد: مراسم شام غریبان شهید حاج قاسم سلیمانی فردا سه‌شنبه در مصلای بوشهر برگزار می‌شود.

سردار شهید سپهبد قاسم سلیمانی بامداد جمعه گذشته، ۱۳ دی‌ماه جاری بر اثر شلیک پهپادهای آمریکایی در نزدیکی فرودگاه بغداد به شهادت رسید قرار است پیکر مطهر این شهید بزرگوار پس از تشییع در عراق، مشهد، قم، تهران و کرمان در گلزار شهدای کرمان به خاک سپرده شود.