آنچه در همایش بسیج رسانه کشور و مراسم بزرگداشت شهید حاج قاسم سلیمانی گذشت+تصویر
آنچه در همایش بسیج رسانه کشور و مراسم بزرگداشت شهید حاج قاسم سلیمانی گذشت+تصویر

ندای استان:در اجلاسیه شهدای رسانه جنوب کشور از ۹ شهید رسانه استان‌های خوزستان، هرمزگان، فارس، بوشهر و کهگیلویه و بویراحمد با حضور رئیس سازمان بسیج رسانه تجلیل شد.

به گزارش ندای استان، در این مراسم که قشرهای مختلف مردم حضور داشتند یاد و خاطره شهید سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی گرامی داشته شد.

نماینده  ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر امروز در اجلاسیه شهدای رسانه جنوب کشور و بزرگداشت شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی که در مصلای بوشهر برگزار شد، بیان کرد: امریکا بداند اگر یک سلیمانی را گرفت میلیون‌ها سلیمانی مقابل او هستند.

آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری با اشاره به آیات قرآن کریم، سردار سلیمانی را از جمله کسانی عنوان کرد که به اسلام ایمان آورده و تمام زندگی‌شان بر مبنای دین خداست.

او ادامه داد: این افراد اعتقادشان را در عمل تجلی می‌دهند و در مقام اجرای آن هستند، این افراد نباید از چیزی بهراسند و برای از دست دادن چیزی غمگین شوند.

نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر از بسیج رسانه خواست پویش ما سلیمانی هستیم را گسترش دهند تا امریکا بداند که میلیون‌ها سلیمانی وجود دارد.

رئیس بسیج رسانه کشور نیز گفت: جمهوری اسلامی ایران به مدد ایستادگی و مقاومت مردم پابرجا مانده است.

مسعود بصیری ادامه داد: شهدا، تافته جدا بافته نبودند بدون محبت و بدون وابستگی نبودند، اما از همه وابستگی‌ها گذشتند، زیرا برای رسیدن به مطلوب و تعالی باید از خواسته‌ها و دلبستگی‌ها بگذریم.

او ادامه داد: درس شهدا ما به این است که ایستادگی به معنای حرکت است و هزینه دارد.

بیژن نوباوه وطن خبرنگار دفاع مقدس هم ایران را ابرقدرتی نامید که دیگر ابرقدرت‌ها از آن می‌‎هراسند، گفت: آنچه که باعث شده ابرقدرت‌ها از ما بترسند این است که ما ایدئولوژی داریم. امریکا از توپ و تانک ما نمی‌ترسد بلکه از باور و اعتقاد ما می‌ترسد.

او افزود: حرف و عمل سردار قاسم سلیمانی یکی بود. او درس آموخته مکتب اسلام و انقلاب بود که باعث می‌شد جز از خدا نترسد.

نوباوه وطن ادامه داد: در ماجرای برجام، ایران یک سو بود و ۶ کشور که ۸۵ درصد سرمایه‌های اقتصادی و نظامی در دنیا در اختیارشان است، یک سو بودند که این موضوع نشان دهنده قدرت ایران است.

این خبرنگار سال‌های دفاع مقدس، حاج قاسم سلیمانی را سربازی متدین خواند و گفت: هزاران هزار حاج قاسم داریم.

او تاکید کرد: اکنون ۲۵۰ رسانه به زبان فارسی در دنیا وجود دارد و این موضوع نشان می‌دهد که ما ابرقدرتیم.

نوباوه وطن افزود: دشمنان به دنبال این هستند که ایده و ایدئولوژی ما را مخدوش کنند.

این فعال رسانه‌ای بیان کرد: آنچه که باید به آن مباهات کنیم این است که تفکر مقاومت در جهان گسترش یافته است. حماس و حزب اله با قدرت ایمان، رژیم صهیونیستی را شکست دادند.

نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی نیز سردار سلیمانی را تربیت یافته مکتب اسلام و انقلاب عنوان کرد و گفت: پیشرفت‌های اقتصادی خوب است، اما آنچه که اهمیت دارد و باید آن را معجزه انقلاب نامید، کسانی است که در مکتب انقلاب تربیت شده‌اند، کسانی مانند حاج قاسم سلیمانی.

حجت الاسلام سید رضا تقوی افزود: امریکا اگر به یکی از کشور‌هایی که خودشان هم قدرتمند هستند، نگاه چپ بیندازد در سیاست آن کشور زلزله رخ می‌دهد، اما مردم ایران در برابر تهاجم و توطئه‌های امریکا ایستاده است.

او ادامه داد: این ملت با فرزندان رشید و سرداران سرفراز خود، پوزه ابرقدرت‌ها را به خاک مالیده است.

نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی بیان کرد: اکنون غیر از ایران اسلامی کدام کشور را سراغ دارید که به حمایت از مستضعفان جهان به پا خاسته باشد.

تقوی تاکید کرد: ما با پیروی از رهبر انقلاب، در برابر زیاده‌خواهان ایستاده‌ایم و به سردار سلیمانی می‌گوییم که فرزندان رهبر انقلاب، راهت را ادامه می‌دهند و بنیان امریکا و صهیونیست را نابود می‌کنند.

در این مراسم به مناسبت شهادت سردار سپهبد سلیمانی عزاداری شد.

در این اجلاسیه از خانواده‌های شهیدان غلامرضا رهبر شهید شاخص استان خوزستان، یوسف دقت شهید شاخص استان هرمزگان، رسول مصطفایی شهید شاخص استان فارس، خداعفو عبدیانی شهید شاخص استان کهگیلویه و بویر احمد و داریوش شاهینی، ارسلان فهیمی، یحیی خلیلی، ابراهیم بهزادی و محمود رفیعی نجات از استان بوشهر تجلیل می‌شود.