ملاقاتهای مدیران دستگاه های اجرایی و مردم هر هفته روزهای دوشنبه
ملاقاتهای مدیران دستگاه های اجرایی و مردم هر هفته روزهای دوشنبه

ندای استان:قلی پور تصریح کرد: معاونان ادارات کل و مدیران زیرمجموعه نیز حتی‌الامکان در ملاقات‌های عمومی حضور داشته باشند تا مشکلات مردم با دقت بیشتری بررسی و رفع شود.

به گزارش ندای استان، عباس قلی پور در نشست شورای هماهنگی بازرسی، ارزیابی عملکرد و رسیدگی به شکایات دستگاه‌های اجرایی استان بوشهر با تأکید بر لزوم ارائه خدمات رسانی بهینه مدیران اجرایی به مردم در نقاط مختلف استان اظهار داشت: مدیران موظف هستند در هر شرایطی در راستای خدمت رسانی به مردم اهتمام ورزند و هیچگونه اهمال و کم کاری در رسیدگی به مشکلات مردم پذیرفتنی نیست.

وی از برپایی ملاقات‌های مردمی مدیران تمام دستگاه‌های اجرایی استان بوشهر در روزهای دوشنبه خبر داد و افزود: هرچند پیش از این، ملاقات‌های مردمی در روزهای مختلف توسط دستگاه‌های اجرایی انجام می‌گرفت، لکن با دستور استاندار و به منظور فراهم شدن زمینه دیدار مستمر و موثرتر مدیران با مردم، از هفته آینده تمام دوشنبه‌ها از ساعت ۸ تا ۱۲ ملاقات مردمی مدیران دستگاه‌های اجرایی استان بدون وقفه برپا خواهد شد.

مدیرکل بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری بوشهر خاطرنشان کرد: روزهای دوشنبه در ساعات اعلام شده هیچگونه جلسه نباید برگزار شود و مدیران دستگاه‌های اجرایی باید نسبت به انجام ملاقات‌های مردمی و رسیدگی جدی به مشکلات مردم اهتمام ورزند و با توجه به اهمیت موضوع تمامی مرخصی‌ها و مأموریت‌ها در این روز لغو است.

وی بیان کرد: تقاضاهای ملاقات عمومی از طریق سامانه ۱۱۱ ثبت و اقدامات لازم در این خصوص انجام می‌شود.

قلی پور تصریح کرد: معاونان ادارات کل و مدیران زیرمجموعه نیز حتی‌الامکان در ملاقات‌های عمومی حضور داشته باشند تا مشکلات مردم با دقت بیشتری بررسی و رفع شود.

وی بیان کرد: ارزیابی عملکرد فرمانداری‌ها، شهرداری‌ها و دستگاه‌های اجرایی در خصوص ماده ۶ حمایت از حقوق مصرف کنندگان و همچنین ارزیابی عملکرد فرمانداری‌ها، شهرداری‌ها و دستگاه‌های اجرایی در ارتباط با ماده ۸ قانون انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات مورد تاکید قرار دارد.

قلی پور افزود: پایش سلامت اداری و مبارزه با فساد و صیانت از حقوق مردم در دستگاه‌های اجرایی و همچنین ارزیابی عملکرد دستگاه‌های اجرایی و فرمانداری ها در ارتباط با میز خدمت و اجرای منشور حقوق شهروندی نیز مورد تاکید قرار دارد.

وی از ارزیابی مستمر دستگاه‌های اجرایی خبر داد و گفت: دستگاه‌های اجرایی استان بوشهر سالانه پنج بار مورد ارزیابی قرار می‌گیرند و هدف همه ما ارائه خدمات به مردم است.