رئیس جدید هیات فوتبال استان انتخاب شد+عکس
رئیس جدید هیات فوتبال استان انتخاب شد+عکس

ندای استان:مجمع انتخاباتی هیات فوتبال استان بوشهر صبح امروز با حضور رئیس سازمان لیگ فوتبال ایران و عبدالکاظم طالقانی، عضو هیات رییسه فدراسیون فوتبال، برگزار شد.

به گزارش ندای استان،مجمع انتخاباتی هیات فوتبال استان بوشهر صبح امروز با حضور حیدر بهاروند، رئیس سازمان لیگ فوتبال ایران و عبدالکاظم طالقانی، عضو هیات رییسه فدراسیون فوتبال، و در غیاب مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال برگزار شد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر در حاشیه این مجمع گفت: پس از دریافت پاسخ نهادهای ذی صلاح این انتخابات با حضور ۴ کاندیدا برای تصدی سمت ریاست هیات فوتبال استان بوشهر در این مجمع حضور دارند برگزار می شود.

احمد بهروزیان فرد افزود: آقایان سید علیرضا کازرونی، امیرحسین محتشم، سید یونس موسوی، و خانم فخرالسادات هاشمی کاندیداهای احراز پست ریاست هیات فوتبال استان بوشهر هستند.

وی بیان کرد: جایگاه ورزش استان در بخش های مختلف طی این چند سال ارتقاء یافته که این پیشرفت در پی تعامل با هیات ها در چند سال اخیر حاصل شده است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر تاکید کرد: اداره کل در این چند سال در امور هیچ هیاتی دخالت نکرده است و هیات ها در تصمیمات قانونی خود مستقل عمل می کنند.

به گزارش ایسنا، محمد داد، رئیس هیات فوتبال شهرستان کنگان، لطفی نژاد، رئیس هیات فوتبال شهرستان تنگستان، و خانم مخبر بوشهری داور بوشهری به عنوان ناظرین رای گیری مجمع انتخاب شدند.

در ادامه کاندیداها با اعلام برنامه های خود دقایقی به طرح پیشینه و نظرات خود پرداختند. فخرالسادات هاشمی، تنها کاندید زن هیات فوتبال استان بوشهر ضمن تشکر از فدراسیون و اداره کل ورزش و نهادهای تایید صلاحیت و هیات فوتبال به جهت اعتماد به یک بانو برای اولین بار، انصراف خود را به نفع علیرضا کازرونی اعلام کرد.

با آغاز رای گیری و سپس شمارش آرا، “امیرحسین محتشم” با ۱۶ رای به عنوان رئیس هیات فوتبال استان بوشهر برای ۴ سال آینده انتخاب شد.

به گزارش ندای استان،آخرین مجمع انتخاباتی هیات فوتبال استان بوشهر مهر سال ۹۲ برگزار و محمد نجفی سکان دار هیات شد. اما در حالی که باید سال ۹۶ مجمع انتخاباتی برگزار و رئیس جدید انتخاب می‌شد، به علل مختلف این اتفاق تا کنون نیفتاد و دوره ریاست نجفی دو سال بیشتر شد.