عامل کلاهبرداری ۷۰ میلیاردی از شهروندان بوشهری دستگیر شد
عامل کلاهبرداری ۷۰ میلیاردی از شهروندان بوشهری دستگیر شد

ندای استان:فردی که به بهانه خرید و فروش املاک ۷۰ میلیارد ریال از شهروندان کلاهبرداری کرده بود، با تلاش ماموران پلیس آگاهی دستگیر شد.

به گزارش ندای استان، سردار خلیل واعظی با بیان جزئیات این خبر گفت: در پی مراجعه تعدادی از شهروندان به پلیس آگاهی مبنی بر این که فردی به بهانه خرید و فروش ملک از آنان کلاهبرداری کرده است، موضوع در دستور کارآگاهان پلیس آگاهی استان قرار گرفت.
سردار واعظی با اشاره به اینکه کارآگاهان پلیس پس از بررسی های همه جانبه و تحقیقات فنی، متهم را شناسایی کردند و با استعلام از بانک اطلاعاتی مجرمان سابقه دار، مشخص شد متهم دارای سوابق متعدد کیفری و محکومیت های قضایی است.
فرمانده انتظامی استان افزود: با تلاش ماموران پلیس آگاهی منزل و مخفیگاه وی در شهر شیراز را شناسایی و تیمی از کاراگاهان پلیس آگاهی به استان فارس اعزام شدند، متهم را به صورت غافلگیرانه دستگیر و به پلیس اگاهی استان بوشهر منتقل کردند.
این مقام ارشد انتظامی گفت: متهم در بازجویی های اولیه ابتدا منکر اتهامات خود شد اما پس از ارائه مدارک و شواهد، مجبور به اعتراف شد و اظهار داشت: با توجه به اینکه حین سپری کردن دوران محکومیت زندان بودم در مقاطع مختلف با ارائه سند از زندان مرخص می شدم.
متهم افزود: به محض خروج از زندان با توجه به اشرافیت کامل به خرید و فروش املاک و اراضی و به منظور پرداخت اجاره بهاء سند ضمانتی،مجددا فعالیت مجرمانه خود در زمینه خرید و فروش املاک را شروع می کردم.
فرمانده انتظامی استان با اشاره به اعتراف متهم به ۱۲ فقره کلاهبرداری در زمینه خرید و فروش املاک، عنوان داشت: طبق برآورد کارشناسان مربوطه متهم حدود ۷۰ میلیارد ریال از مالباختگان کلاهبرداری کرده است.