شرایط بهره‌مندی معلمان از مزایای طرح رتبه‌بندی
شرایط بهره‌مندی معلمان از مزایای طرح رتبه‌بندی

ندای استان:دانش فر گفت:همکاران فرهنگی که در مورخه دوم اردیبهشت ۱۳۹۴ دارای رتبه پایه، ارشد، خبره و عالی شدند در رتبه‌های یک تا پنج تطبیق داده می‌شوند.

به گزارش ندای استان، غلامرضا دانش فر، معاون پشتیبانی آموزش و پرورش استان بوشهر بیان کرد: طبق تصویب نامه ۱۷ آذر هیئت وزیران، معلمان داری صلاحیت عمومی، تخصصی و حرفه‌ای با سابقه بیش از ۲ سال سابقه کار از مزایای اجرای طرح رتبه بندی بهره مند می‌شوند.

او شرایط بهره مندی فرهنگیان از اجرای طرح رتبه بندی را برشمرد و افزود: فرهنگیان براساس سابقه خدمت، دوره‌های آموزشی، نمرات ارزشیابی و بررسی سه صلاحیت حرفه‌ای، عمومی و تخصصی که توسط کمیته‌هایی ارزشیابی شده است در رتبه یک تا پنج جای می‌گیرند.

معاون پشتیبانی آموزش و پرورش استان بوشهر ادامه داد: همکاران فرهنگی که در مورخه دوم اردیبهشت ۱۳۹۴ دارای رتبه پایه، ارشد، خبره و عالی شدند در رتبه‌های یک تا پنج تطبیق داده می‌شوند.

دانش فر با بیان اینکه” طبق مصوبه سازمان امور اداری و استخدامی کشور برای اجرای این طرح، ناچاریم تفکیک مشاغل اداری و آموزشی را انجام دهیم”گفت: به صراحت در قانون مربوط به طرح رتبه بندی ذکر شده است که رتبه‌بندی معلمان است و معلم نیروی آموزشی است که در حال حاضر در مدرسه مشغول به تدریس است.

او در بخش دیگر از سخنانش با ذکر این مطلب که” سیستم حسابداری آموزش و پرورش این اداره کل از نقدی به تعهدی تغییر یافته” تاکید کرد و افزود: برای شفافیت بیشتر در امور باید ادارت این اداره کل در استان، مناطق و شهرستان‌ها بدهی‌ها و مطالبات همکاران را لحظه‌ای شناسایی و رصد کنند.