شکار شاهین در اصفهان/سپاهان ۵ شاهین شهرداری بوشهر ۰
شکار شاهین در اصفهان/سپاهان ۵ شاهین شهرداری بوشهر ۰

ندای استان:دیدار تیم‌های سپاهان اصفهان و شاهین بوشهر با شکست سنگین بوشهری ها پایان یافت.

به گزارش ندای استان، دیدار تیم‌های سپاهان و شاهین بوشهر از  ۱۶:۲۵ در ورزشگاه نقش‌جهان آغاز شد که این بازی با نتیجه پر گل ۵ بر صفر به سود زرد پوشان اصفهانی به پایان رسید.

مرتضی منصوریان، داور مسابقه در دقیقه ۱۸، لوکا گادرانی مدافع شاهین را از زمین بازی اخراج کرد تا شاگردان میشو کریستیچویچ ۱۰ نفره شوند.

شرح گل

سپاهان ۱ – شاهین شهرداری صفر (دقیقه ۲۲: محمد محبی): ارسال محمدرضا حسینی از روی کرنر سمت چپ زمین به مقابل تیرک اول و ضربه سر محمد محبی وارد دروازه شاهین شد.

سپاهان ۲ – شاهین شهرداری صفر (دقیقه ۳۰: کی‌روش استنلی): ارسال بلند حسینی محمدرضا حسینی از جناح راست به بعد از تیرک دوم با ضربه سر سعید آقایی به کی‌روش استنلی رسید تا او با شوت سرضرب پای چپ گل دوم سپاهان را به ثمر رساند.

سپاهان ۳ – شاهین شهرداری صفر (دقیقه ۴۳: کی‌روش استنلی): سانتر بی‌نقص سجاد شهباززاده از جناح چپ زمین و ضربه سر دیدنی کی‌روش استنلی به تور دروازه شاهین بوسه زد.

سپاهان ۴ – شاهین شهرداری صفر (دقیقه ۷۶: کی‌روش استنلی): سانتر زیبای محمدرضا حسینی از روی کرنر را کی‌روش استنلی با پرواز بلند باز هم با ضربه سر تبدیل به گل کرد تا موفق به ثبت هت‌تریک در این بازی شود.

سپاهان ۵ – شاهین شهرداری صفر (دقیقه ۸۶: سید محمد کریمی): شوت فنی استثنایی و تماشایی محمد کریمی از قوس وسط زمین با عبور از روی دستان کویلیتایا که از دروازه بیرون آمده بود، تبدیل به گل شد.

سپاهان با شکست شاهین ۶ امتیازی و قعرنشین توانست با ۳۱ امتیاز صدر نشین شود.