میزبانی تیم بحران‌زده پارس جنوبی از پرسپولیس
میزبانی تیم بحران‌زده پارس جنوبی از پرسپولیس

ندای استان:جمی‌ها این روزها دست کمی از وضعیت استقلال تهران ندارند و شرایط بحرانی‌تری نیز هم از لحاظ فنی و مالی پشت سر می‌گذارند

به گزارش ندای استان، از هفته شانزدهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور، در یکی از حساس‌ترین دیدارها، پارس جنوبی در ورزشگاه تختی شهر جم میزبان پرسپولیس تهران است.

جمی‌ها که با استعفا فراز کمالوند و مشکلات مالی‌ای که با آن دست و پنجه نرم می‌کنند شرایط سختی را می‌گذرانند باید یکی از حساس‌ترین مسابقات لیگ برتر را برگزار کنند. پارس جنوبی در نیم فصل اول هیچ‌گاه در شهر جم شکست نخورده و باید دید در برابر پرسپولیس که این روزها یکی از تیم‌های آماده لیگ برتر است چه اتفاقی رخ خواهد داد.

پارس جنوبی در نیم فصل اول ۱۴ مسابقه را برگزار کرده که با کسب ۱۱ امتیاز تیم سیزدهم جدول است و پرسپولیس نیز با ۱۴ مسابقه و کسب ۲۸ امتیاز تیم سوم جدول لیگ برتر فوتبال کشورمان است.

علی عبدالله‌زاده به دلیل محرومیت و کاخا کاکاشوئلی از پارس جنوبی نیز به دلیل مصدومیت نمی‌تواند تیمشان را برابر پرسپولیس در این بازی بزرگ همراهی کنند. با استعفا فراز کمالوند و مرتضی اسدی به نظر می‌رسد امیر محبی به عنوان سرمربی موقت، پارس جنوبی را برابر پرسپولیس هدایت می‌کند.

پارس جنوبی در شرایطی بحرانی در برابر تیم قرمزپوش پایتخت میزبان است. فراز کمالوند سرمربی، مرتضی اسدی مربی این تیم و امیر صادقی‌پناه مدیر رسانه‌ای باشگاه استعفا داده‌اند. باشگاه هیات مدیره و مدیرعامل ندارد، حساب‌های باشگاه مسدود شده و این تیم به دلیل بدهی از پنجره نقل و انتقالاتی نیم‌فصل نیز محروم است و نمی‌تواند بازیکنی را جذب کند.

جمی‌ها این روزها دست کمی از وضعیت استقلال تهران ندارند و شرایط بحرانی‌تری نیز هم از لحاظ فنی و مالی پشت سر می‌گذارند، نیمکت این تیم برابر پرسپولیس خالی‌تر از همیشه خواهد بود.

علی صفایی با همراهی علیرضا ایلدروم، محمدعلی پورمتقی، سیدرضا مهدوی، ایمان کهیش و حامد صفایی با نظارت محمود رفیعی این دیدار را قضاوت می‌کنند.

به گزارش فارس، پارس جنوبی و پرسپولیس روز پنجشنبه ۲۸ آذرماه از ساعت ۱۵:۰۰ در ورزشگاه تختی شهر جم به مصاف هم می‌روند.