کسبه و شهروندان وجود قرص در کیک را گزارش کنند
کسبه و شهروندان وجود قرص در کیک را گزارش کنند

ندای استان:معاون اتاق اصناف مرکز استان بوشهر گفت: کلیه تیم‌های بازرسی، بازرسی از انواع کیک و بیسکوییت‌های ایرانی عرضه‌شده در واحدهای صنفی را هم به‌طور ویژه در دستور کار قرار می‌دهند.

به گزارش ندای استان، عباس نامدارزاده معاون اتاق اصناف مرکز استان بوشهر گفت: متصدیان واحدهای صنفی در صورت مشاهده یا دریافت گزارشی مبنی بر وجود قرص در انواع کیک یا سایر محصولات عرضه شده در واحدهای صنفی شهرستان بوشهر مراتب را به اتحادیه صنف خواربار و لبنیات فروشان شهرستان بوشهر، اتاق اصناف ویا مرکز بهداشت شهرستان بوشهر اطلاع دهند.
وی افزود: اتاق اصناف مرکز استان بوشهر در پی انتشار اخبار و عکس های متعدد از وجود قرص درمحصولات ایرانی به کلیه تیم های بازرسی ابلاغ کرد در بازرسی های روزانه خود بازرسی از انواع کیک و بیسکوییت های ایرانی عرضه شده در واحدهای صنفی را هم به طور ویژه دردستور کار قرار دهند.
نامدارزاده ادامه داد: از روز انتشار این خبر تا کنون تماس های متعددی با مراکز توزیع گرفته ایم و بحث وجود قرص را جویا شده ایم اما خوشبختانه تا کنون خبری مبنی بر وجود قرص در کیک و یا سایر محصولات دریافت نکرده ایم.
رئیس اتحادیه خواربارولبنیات خاطرنشان کرد: البته نباید نبودگزارش رابه منزله نبوداحتمالی قرص درکیکها بدانیم. به همین دلیل از سایر ادارات مرتبط با سلامت مردم می خواهیم که با تشکیل گشت های مشترک مانع توزیع احتمالی این محصولات شوند.
معاون اتاق اصناف مرکز استان بوشهر تاکید کرد: از بازاریان هم نوع دوست بوشهری انتظار می رود که با وسواس ویژه ای بر توزیع کیک های ایرانی عرضه شده در واحد صنفی خود نظارت کنند تا خدای نکرده مشکلی برای شهروندان ایجاد نشود.
نامدارزاده در پایان ابراز داشت: هم شهریان عزیزمی توانند از طریق دایرکت اینستاگرامasnafbu و یا با گزارش به واتساپ ۰۹۱۷۱۷۰۱۰۴۲ مدیران اتاق اصناف مرکز استان بوشهر را مطلع کنند.