مرکز دیالیز دیر با همکاری خیرین ساخته می‌شود
مرکز دیالیز دیر با همکاری خیرین ساخته می‌شود

ندای استان:رییس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دیر از اعلام آمادگی خانواده خیر بردستانی برای ساخت مرکز دیالیز در این شهرستان خبرداد.

به گزارش ندای استان به نقل از فارس،احمد آخوندی بعدازظهر امروز در بازدید از بیمارستان امام هادی (ع) شهرستان دیر در جمع خبرنگاران با تشریح جایگاه رو به رشد خیرین سلامت شهرستان دیر، اظهار داشت: مراحل عقد تفاهم‌نامه ساخت مرکز دیالیز این شهرستان با کمک‌های خانواده مرحوم حاج حسن توانا از خیرین شهر بردستان در حال انجام است و به‌زودی عملیات اجرای آن در محوطه بیمارستان امام هادی (ع) دیر آغاز می‌شود.

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دیر با تقدیر از کار ارزشمند خانواده مرحوم توانا، اضافه کرد: این مرکز دیالیز با زیربنای ۲۵۰ مترمربع و  با اعتبار چهار میلیارد ریال احداث و هم‌زمان با اجرای عملیات ساختمان مرکز دیالیز، تجهیزات و دستگاه‌های لازم نیز توسط دانشگاه علوم پزشکی خریداری خواهد شد.

وی با اشاره به نیاز شهرستان به مرکز دیالیز، گفت: این شهرستان دارای ۱۷ نفر بیمار دیالیزی بوده که جهت دریافت خدمات به مراکز دیالیز دیگر بیمارستان‌های استان مراجعه می‌کنند.

شهرستان دیر با جمعیت بالغ بر ۶۳ هزار نفر دارای پنج مرکز خدمات جامع سلامت، یک بیمارستان و ۱۰ خانه بهداشت در ۲۰۰ کیلومتری بندر بوشهر مرکز استان واقع است.