۲۶آذر ماه آغاز ثبت نام مسکن ملی مهر در بوشهر
۲۶آذر ماه آغاز ثبت نام مسکن ملی مهر در بوشهر

ندای استان:مدیرکل راه و شهرسازی استان بوشهر گفت: ثبت نام طرح اقدام ملی مسکن از سه‌شنبه ۲۶ آذر از طریق ورود به سامانه تعیین شده در این استان آغاز می‌شود.

به گزارش ندای استان به نقل از تسنیم، فرزاد رستمی ظهر امروز در نشست با کارشناسان مسکن استان بوشهر با تاکید بر توجه ویژه به برطرف کردن مسکن متقاضیان اظهار داشت: در این راستا امسال ضمن اجرای طرح اقدام ملی مسکن زمینه تکمیل مسکن مهر در شهرستان‌های استان بوشهر فراهم می‌شود.

وی با بیان اینکه طرح اقدام ملی مسکن برای تامین واحد مسکونی افراد فاقد مسکن است افزود: طرح اقدام ملی مسکن به منظور احداث واحد مسکونی برای افراد فاقد واحد مسکونی در سراسر کشور آغاز شده که سهم استان بوشهر افزون بر ۲ هزار و ۴۹۱ واحد است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان بوشهر از آغاز ثبت‌نام طرح ملی مسکن از ۲۶ آذرماه در بوشهر خبر داد و خاطرنشان کرد:ثبت نام طرح اقدام ملی مسکن از سه شنبه ۲۶ آذرماه از طریق ورود به سامانه https://tem.mrud.ir در این استان آغاز می‌شود.

رستمی با بیان اینکه برای ثبت نام در طرح اقدام ملی مسکن نیازی به مراجعه حضوری متقاضیان نیست گفت: متقاضیان از نخستین ساعت اعلام آغاز ثبت نام برای این طرح می‌توانند با مراجعه به سامانه نسبت به بارگذاری مدارک مورد نیاز اقدام کنند و وجود نقص در پرونده نیز از سوی سامانه مربوطه به متقاضی اعلام می‌شود.

وی بیان کرد: طرح اقدام ملی مسکن برای خانه‌دار کردن افرادی است که تاکنون نتوانسته‌اند منزل مناسبی برای خود تامین کنند و هدف این طرح نیز افزایش تولید مسکن و تامین نیاز جامعه با این محوریت است که بتواند در بلند مدت تغییری در بازار مسکن کل کشور ایجاد کند.

مدیرکل راه و شهرسازی استان بوشهر با بیان اینکه طرح اقدام ملی مسکن شامل همه اقشار عمومی جامعه که مسکن ندارند، می‌شود افزود:  این طرح شامل متقاضیان و افراد تحت تکفلی است که فاقد زمین مسکونی یا واحد مسکونی باشند و از سال ۱۳۸۴ به بعد و از بدو پیروزی انقلاب از هیچ یک از نهادهای دولتی، عمومی غیردولتی مربوط به تأمین مسکن شامل زمین، واحد مسکونی و یا تسهیلات یارانه‌ای خرید و یا ساخت واحد مسکونی استفاده نکرده باشند.