بوشهر قهرمان مسابقات ورزشهای آبی کارکنان بنادر کشورشد
بوشهر قهرمان مسابقات ورزشهای آبی کارکنان بنادر کشورشد

ندای استان:دبیر کمیته ورزش اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر از قهرمانی بندر بوشهر در هفدهمین دوره مسابقات ورزشهای آبی کارکنان بنادر کشور خبر داد.

به گزارش ندای استان،عبدالسعید عباسی دبیر کمیته ورزش اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر در اینباره گفت:  هفدهمین دوره ی مسابقات ورزشهای آبی (شنا و قایقرانی)کارکنان سازمان بنادر و دریانوردی  با حضور ۱۱ تیم از بنادر بوشهر، انزلی ، امیرآباد، نوشهر، سازمان مرکزی، خرمشهر، آبادان، بندر امام، چابهای، شهید رجایی و لنگه بمدت ۳ روز  به میزبانی بندر بوشهر انجام  شد .

عباسی در خصوص مسابقات اظهار داشت : خوشبختانه مسابقات در سطح بسیار خوب و با کیفیت مطلوب با حضور داوران برجسته کشوری و استانی برگزار شد که در پایان این رقابت ها بندر بوشهرتوانست در مجموع هر دو رشته شنا و قایقرانی قهرمانی هفدهمین دوره مسابقات ورزشهای آبی کارکنان بنادر کشور  را از آن خود کند.

وی ادامه داد : در روز اول و در مسابقات شنا، بندر بوشهر با کسب ۶ مدال طلا ۴ نقره و ۲ برنز  توانست عنوان نخست و قهرمان این رقابتها شود و بنادر انزلی و شهید رجایی بترتیب عناوین دوم و سوم را به خود اختصاص دادند.

دبیر کمیته ورزش اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر ،افزود : در دومین روز این رقابتها  و در مسابقات قایقرانی نیز پس از انجام یک رقابت تنگاتنگ میام تیم های حاضر، تیم بندر انزلی توانست  جایگاه اول را کسب نماید  و تیم قایقرانی بنادر  بوشهر و نوشهر بترتیب عناوین دوم  و سوم این رقابت ها را تصاحب کردند.

وی اظهار داشت : در مجموع امتیازات  دو رقابت شنا و قایقرانی که منجر به معرفی قهرمان هفدهمین دوره ورزشهای آبی کارکنان بنادر کشور گردید تیم بندر بوشهر توانست با کسب امتیازات بیشتر عنوان قهرمانی این دوره را از آن خود کند.

عباسی عنوان کرد:  مراسم اختتامیه این رقابتها نیز  با حضور تمامی تیمهای ورزشی حاضر در رقابت ها و به همراه برنامه های شاد و مفرح و اجرای گروه موسیقی محلی، بصورت ویژه در سالن آمفی تئاتر برج بندر  انجام شد و تیم ها جوایز خود را دریافت کردند.

وی اضافه کرد:  تیم بندر آبادان نیز بعنوان تیم اخلاق این رقابتها معرفی شد.

گفتنی است ، هفدهمین دوره مسابقات ورزشهای آبی کارکنان بنادر کشور از ۱۹ آذر ماه به میزبانی بندر بوشهر انجام شد.