در اختیار گرفتن زمین‌های مردم توسط سازمان راه و شهرسازی
در اختیار گرفتن زمین‌های مردم توسط سازمان راه و شهرسازی

ندای استان:رکنی حسینی اظهار کرد: مشکل پیش آمده مردم این روستاها را در نشستی با رئیس سازمان ملی زمین و مسکن و مسئولان استانی مطرح و آنان قول همکاری دادند که امید می‌رود عمل شود.

به گزارش ندای استان،امام جمعه گناوه گفت: مردم چندین روستای این شهرستان از جمله مال قاید، مال خلیفه و سربست که به شهر گناوه متصل هستند، از در اختیار گرفتن زمین‌های آنان توسط سازمان راه و شهرسازی گله‌مند هستند.

حجت‌الاسلام سیدعبدالهادی رکنی حسینی در خطبه‌های نمازجمعه این هفته شهر گناوه افزود: صاحبان این زمین‌ها دارای سند از آبا و اجداد خود هستند و به بهانه‌های مختلف نباید از آنان گرفته شود.

وی اظهارکرد: اگر سازمان راه و شهرسازی بر روی این زمین‌ها سند گرفته است، صاحبان این زمین‌ها نیز سند دارند و این امر قابل قبول نیست و منابع طبیعی نیز نباید  زمین‌هایی که سند دارند را بگیرد و در اختیار راه و شهرسازی قرار دهد.

رکنی حسینی اظهار کرد: مشکل پیش آمده مردم این روستاها  را در نشستی با رئیس سازمان ملی زمین و مسکن و مسئولان استانی مطرح و آنان قول همکاری دادند که امید می‌رود عمل شود.

امام جمعه گناوه با اشاره به اعتراض‌های اخیر افزود: اعتراض‌های اخیر که دشمن و معاندان مدت‌ها برای آن برنامه‌ریزی کرده بودند تا آسیب جدی به مملکت وارد کنند با درایت رهبرمعظم انقلاب و حضور بصیرانه مردم و نیروهای نظامی و انتظامی  خنثی شد.

وی بیان کرد: دشمن  قصد داشت در جریان اعتراض‌ مردم به اصلاح قیمت بنزین نهایت استفاده را ببرد و با هدف قرار دادن بنادر راهبردی کشور از ورود کالاها جلوگیری و مردم را تحریک و ناامنی ایجاد  کند که به هدف‌های شوم خود نرسید و شکست خورد.

رکنی حسینی با بیان اینکه کشور به وحدت و همدلی نیاز دارد، گفت: دولت و همه مسئولان وظیفه دارند در حل  مشکلات مردم تلاش مضاعف کنند و از مسئولان انتظار می‌رود با نظارت بر بازار از گرانی کالاهای مصرفی خودداری کنند.

امام جمعه گناوه به فتنه‌های دشمن در کشور عراق اشاره کرد و گفت: اولین حرکت فتنه‌گرانه تقسیم و تجزیه آن کشور بود که شکست خوردند.

وی ادامه داد: دومین حرکت دشمن مربوط به حضور گروه تروریستی داعش در این کشور بود که در این مرحله نیز با رهنمودهای مرجعیت و ورود مستشاری ایران و حشدالشعبی این توطئه نقش بر آب شد.

ایرنا نوشت،وی افزود: قداست شکنی در نمادهای دینی و خشونت علیه اعتقادات دینی و مذهبی در استان‌های شیعه‌نشین  از دیگر ترفند دشمن در عراق  است که با هوشیاری مردم شکست خواهند خورد.