خبر استان:ضرغام انصاری به جای رضا قائدی سکان اداره تعزیرات حکومتی شهرستان دشتی را به دست گرفت.

به گزارش خبر استان،فرماندار دشتی در آیین تودیع و معارفه مدیران این اداره با تاکید بر لزوم تقویت نظارت‌ها بر بازار شهرستان دشتی، گفت: شعبه های تعزیرات حکومتی با عوامل تهدید کننده سلامت مردم جدی برخورد کنند.

غلامرضا مهرجو اظهار داشت: با توجه به نام‌گذاری شعار سال از سوی مقام معظم رهبری به نام «اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل» نقش تعزیرات حکومتی در تحقق این شعار نقش ریل‌گذار، مهم و تاثیرگذار است.

وی با بیان اینکه یکی از تشکیلاتی که می‌تواند در تحقق شعار سال کمک کند تعزیرات حکومتی است، افزود: سالم‌سازی فضای اقتصادی شهرستان، مبارزه با قاچاق کالا و ارز و نظارت جدی بر عوامل تهدید سلامتی مردم در عرضه مواد دارویی از مهمترین وظایف این اداره است.

مهرجو تصریح کرد: متاسفانه تشکیلات پیش‌بینی شده برای تعزیرات حکومتی شهرستان متناسب با ماموریت‌ها و وظایف محوله آن اداره نیست که نیاز است متناسب با ماموریت شعب تعزیرات تشکیلات سازمانی برای شعب تعزیرات تعریف شود.

وی بر ضرورت تقویت نیروهای انسانی تاکید کرد و یادآور شد: انتظار داریم در راستای ایجاد ثبات و آرامش در بازار نظارت جدی‌تری بر بازار صورت گیرد.

مهرجو ادامه داد: با توجه به نقش تاثیرگذار تعزیرات در جلسات و کمیسیون‌های تخصیصی شهرستان می‌طلبد این اداره حضور فعال‌تری داشته باشد.      

منبع:مهر