راه اندازی مرکز آموزش در تیپ پیاده استان
راه اندازی مرکز آموزش در تیپ پیاده استان

ندای استان: فرمانده تیپ پیاده امام صادق (ع) استان بوشهر از راه‌اندازی مرکز آموزش در در این تیپ خبر داد.

به گزارش ندای استان به نقل از مهر، سرهنگ یدالله کشاورز صبح دوشنبه در همایش تربیت و تعالی در تیپ پیاده امام صادق (ع) استان بوشهر ضمن تبریک اعیاد شعبانیه، اظهار داشت: در عمر بشریت هیچ وقت تربیت از انسان برداشته نشده است.

کشاورز با تاکید بر اینکه تربیت و کمال هیچ وقت از انسان برداشته نمی‌شود، ادامه داد: هر انسانی هر روزش یا به سوی کمال و تعالی یا به سوی پستی و تنزل است.

وی با بیان اینکه اگر ما در حوزه عقیدتی، تربیت و تعالی صد سال هم کلاس‌های عقیدتی و تربیتی داشته باشیم مردم به حاکمانشان نگاه دارند، یادآور شد: ما باید تلاش کنیم دیدگاه‌مان در این زمینه عوض شود چرا که حوزه عقیدتی حوزه تغییر دیدگاه است.

فرمانده تیپ پیاده امام صادق (ع) استان بوشهر با تاکید بر اینکه باید روش و دیدگاه تغییر کند و زمانی تغییر می‌کند که الگو تغییر کند، خاطرنشان کرد: دفاع مقدس اوج عقیده و سیره‌های عالی است، وی و تصریح کرد: رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس در همه زمینه‌ها الگو، زمینه و راهنما داشتند.

کشاورز با بیان اینکه ما هفته عقیدتی و سیاسی در پیش داریم و در این زمینه می‌توانیم گام‌های بلندی برداریم، افزود: شهید مطهری نماد و المان هفته عقیدتی سیاسی است و ما باید الگوهای دیگری برای این هفته معرفی کنیم.

کشاورز با تاکید بر اینکه سپاه تشکیلات عقیدتی و تربیتی است و اگر چیزی غیر از این باشد سپاهی در کار نیست، تصریح کرد: در مسائل عقیدتی و سیاسی به هفته عقیدتی سیاسی اکتفا کرد بلکه باید خروجی و امتحان نهایی ما هفته عقیدتی سیاسی باشد.

وی در پایان با بیان اینکه سعی داریم نسبت به آموزش در تیپ پیاده امام صادق (ع) بوشهر در همه زمینه‌ها توجه ویژه داشته باشیم، گفت: در آینده نزدیک مرکز آموزش در تیپ پیاده راه‌اندازی خواهد شد.