افزایش سرقت و جرایم رایانه‌ای در استان
افزایش سرقت و جرایم رایانه‌ای در استان

ندای استان:فرمانده انتظامی استان بوشهر گفت: در یک ماهه گذشته گرچه وقوع سرقت‌های عادی در این مدت افزایش داشته ولی کشف سرقت ها ۴۲درصد و دستگیری سارقان نیز ۶۴ درصد نسبت به مدت مشابه افزایش داشته است.

به گزارش ندای استان به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار “خلیل واعظی” صبح امروز در تشریح عملکرد یک ماهه پلیس استان بوشهر اظهار داشت: در یک ماهه اول سال۹۸ بالغ بر ۶۷۰میلیارد و ۳۵۰میلیون تومان کالای قاچاق در استان کشف شده که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۳۳۲درصد ارزش ریالی بیشتری دارد.

فرمانده انتظامی استان بوشهر از کشف بیش از ۷۸۰کیلوگرم انواع مواد مخدر در یک ماهه اول سال در استان خبر داد و با بیان اینکه این مقدار کشفیات نسبت به مدت مشابه سال قبل ۴۱درصد رشد داشته است خاطرنشان کرد: بیش از ۹۰درصد این کشفیات در جنوب استان و شهرستان عسلویه بوده است.

وی بیان کرد: گرچه وقوع سرقت‌های عادی در این مدت افزایش داشته ولی کشف سرقت ها ۴۲درصد و دستگیری سارقان نیز ۶۴ درصد نسبت به مدت مشابه افزایش داشته است.

این مقام ارشد پلیس از افزایش ۳۴درصدی جرایم رایانه‌ای استان در یک ماهه خبرداد و اظهار داشت: با کشف ۹۳درصد از جرایم رایانه‌ای اتفاق افتاده در استان نسبت به مدت مشابه سال قبل نیز کشف این جرایم رشد ۵۷ درصد دارد.

واعظی با بیان اینکه وقوع تصادفات در یک ماهه اول سال در استان بوشهر افزایش نگران کننده‌ای داشته، تصریح کرد: متوفیان تصادفات ۶۱ درصد و مصدومان هم ۱۳درصدی نسبت به سال قبل افزایش داشته است.