تامین ۳۲ میلیارد تومان برای توسعه بیمارستان عسلویه
تامین ۳۲ میلیارد تومان برای توسعه بیمارستان عسلویه

ندای استان:نماینده مردم شهرستان‌های جنوبی استان بوشهر گفت: ۳۲ میلیارد تومان برای توسعه بیمارستان عسلویه تامین اعتبار شد.

به گزارش ندای استان، سکینه الماسی امشب در جمع مردم شهرستان عسلویه با تبریک میلاد امام زمان(عج) و ضمن تشکر از نماینده ولی فقیه در استان بوشهر و امام جمعه عسلویه اظهار داشت: مردم عسلویه مدتها با شعار زندگی بر روی طلای سیاه در منطقه پارس جنوبی سپری کردند و سالیان دراز رنج زندگی در کنار صنعت را متحمل شدند با این حال همواره میزبانان مهمان نواز و خونگرمی برای مردم اقصی نقاط ایران و جهان بودند.

عضو کمیسیون انرژی مجلس، عسلویه را لایق بهترین امکانات دانست و تصریح کرد: همه مسئولان استان بوشهر و شهرستان عسلویه در جوار پارس جنوبی ملزم به افزایش امکانات رفاهی این شهرستان هستند.

نماینده مردم شهرستان‌های جم، عسلویه، کنگان و دیر با اشاره به ارتقاء دو روستا به شهر در شهرستان عسلویه افزود: دو روستای چاه مبارک و بیدخون در شهرستان عسلویه به شهر ارتقا یافتند که سبب افزایش اعتبار شهرستان عسلویه می‌شود.

الماسی از توسعه بیمارستان شهرستان عسلویه  و تخصیص ۳۲ میلیارد تومان برای تحقق این مهم خبر داد و بیان کرد: ۸ میلیارد تومان توسط شورای راهبردی پتروشیمی‌ها، ۸٫۵ میلیارد تومان توسط سازمان تامین اجتماعی و ۱۶ میلیارد تومان نیز براساس تفاهم نامه با منطقه ویژه پارس جنوبی برای توسعه بیمارستان عسلویه در نظر گرفته شده است.

نماینده مردم شهرستان‌های جنوبی استان بوشهر با بیان اینکه بخش‌های زنان و زایمان و کودکان  بیمارستان عسلویه در سال گذشته تکمیل شد خاطر نشان کرد: بخش سی تی اسکن  این بیمارستان نیز در هفته کارگر افتتاح می‌شود و بخش دیالیز آن هم به‌زودی به بیمارستان اضافه می‌شود.

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: در چند روز گذشته بزرگترین پارک جنوب کشور با اعتبار ۴۶۰ میلیارد ریال در نخل تقی شهرستان عسلویه افتتاح شد که چشم و چراغ ساحل منطقه است.

نماینده مردم شهرستان‌های جم، عسلویه، کنگان و دیر در رابطه با پروژه‌های عمرانی تکمیل شده، در دست اجرا و تامین اعتبار شده در شهرستان عسلویه بیان کرد: در دوسال اخیر ۱۳ مدرسه، ۵ سالن و زمین ورزشی و ۸  خانه بهداشت در شهرستان عسلویه تامین اعتبار شده است که این روند امسال ادامه دارد.