مسؤولان شهرستان با مقدسات بازی نکنند و به رهبری نسبت دروغ ندهند
مسؤولان شهرستان با مقدسات بازی نکنند و به رهبری نسبت دروغ ندهند

ندای استان:امام جمعه دیر گفت:ما با شادی مردم مخالف نیستیم اما مخالف این هستیم که مقدسات ما را به بازی بگیرند و از آن استفاده ابزاری بکنند و بعد هم در جلساتشان به مقام معظم رهبری نسبت دروغ بدهند که دستور رهبری است.

به گزارش ندای استان به نقل از فارس، حجت‌الاسلام سیدعلی حسینی در خطبه‌های نمازجمعه امروز بندر دیر با تبریک میلاد حضرت مهدی(عج) ا با تأکید بر لزوم شناخت ایشان،ظهار داشت:عده ای راحت به نام امام زمان(عج) بنر می‌زنند جشن بزرگ امام زمان و آن وقت برنامه‌هایی که خودشان دلشان می‌خواهد به نام امام زمان(عج) اجرا می‌کنند این نتیجه عدم شناخت از امام زمان(عج) است.

امام جمعه بندر دیر با بیان اینکه یادمان نرفته یک وقتی در این ممکلت به امام زمان(عج) اهانت می‌شد ما واکنش نشان می‌دادیم امام امروز به نام جشن امام زمان(عج) کار خودشان می‌کنند، افزود: من چندبار به صورت خصوص و عمومی تذکر داده‌ام و امروز هم  از باب اتمام حجت عرض می‌کنم ما با شادی مردم مخالف نیستیم اما اینکه مقدسات ما را به بازی بگیرند و از مقدسات ما استفاده ابزاری بکنند و بعد هم در جلساتشان به مقام معظم رهبری نسبت دروغ بدهند که دستور رهبری است. شما بیاید نشان بدهید کجا مقام معظم رهبری دست گذاشتند که شما بیایید این بساط نی‌انبان را در شهرستان گسترش بدهید.

وی ادامه داد: این فتوای صریح رهبر معظم انقلاب است که می‌فرماید ترویج موسیقی و اهتمام و اشتغال به آن یا هدف‌های نظام اسلامی منافات دارد . در جایی دیگر می‌فرماید به طور کلی ترویج موسیقی با اهداف عالیه نظام اسلامی منافات دارد .

حسینی  با اعلام اینکه  اگر آقایان برنامه دارند اولا نسبت  دروغ به مقام معظم رهبری ندهند که ایشان گفته است این کار بکنید، ادامه داد: مقام معظم رهبری در بحث آسیب‌های اجتماعی دستوراتی داده‌اند اما کی ایشان گفته‌اند که این نوع خاص از موسیقی را اجرا بکنید .در استان‌های دیگر من سراغ ندارم که ساعت‌ها وقت مسؤولین صرف بشود و خودشان عهده‌دار این برنامه‌ها بشوند.

وی تأکید کرد: ما خیلی بردباریم و حوصله به خرج می‌دهیم و قدم به قدم جلو می‌رویم، اتمام حجت می‌کنیم ، تذکر خصوصی و عمومی می‌دهیم اما بالاخره این صبر ما هم حدی دارد و اگر روزی نیاز شود من پشت پرده را افشا خواهم کرد که چه دست‌هایی در این شهرستان در کار است که این فضای دینی و مذهبی را تضعیف کند.

خطیب جمعه دیر با بیان اینکه شهرستان دیر یک شهرستان مذهبی است، افزود: شنیده‌ام که بعضی ها با افتخار باد به غبغب انداخته‌اند در جلسات محفلی‌شان که اگر ما هیچ کاری نکردیم در این دولت، همین که توانستیم نی‌انبان را در دیر جا بیاندازیم  و کسی نتوانسته جلویمان بگیرد بزرگ‌ترین کار است که ما کردیم .این افتخار دارد؟

حسینی با اشاره به اینکه اگر معرفت به امام زمان(عج) باشد، افراد در چنین برنامه‌هایی شرکت نمی‌کنند چون این برنامه‌ها حرمت‌شکنی است اگر چه ظاهرش جشن امام زمان(عج) باشد،گفت:  در جریان نحوه برگزاری برنامه‌ای که قرار است به نام جشن نیمه شعبان در محله باغ دیر برگزار شود   نیستم اما اگر این برنامه هم حاشیه داشته باشد پیشاپیش اعلام برائت می‌کنم .

وی با بیان اینکه نسل جوان در پیشبرد و تداوم انقلاب نقش ویژه ای داشته اند و امروز هم در عرصه های مختلف جوانان نخبه ما افتخارآفرین هستندف افزود: براساس بیانیه گام دوم انقلاب جوان برای ظهور امام زمان زمینه سازی کنند.

خطیب جمعه دیر  با اشاره به هفته سلامت عنوان کرد: مردم در زندگی فردی و اجتماعی مراقبت‌های بهداشتی را پاس بداریم و نظافت را مراعات و محیط زیست را سالم نگه داریم تا این سلامتی حفظ و تأمین شود.

وی با اعلام اینکه آبی که به نام آب سد کوثر و خط محرم با قیمت گزاف به ما می‌فروشند  و الان هم گران‌تر می‌شود با مخلوط شدن با آب چاه‌های لمبدان ارزش خود را از دست می‌دهد و می‌طلبد مسؤولین آبفای شهرستان وارد گفتگو بشوند و این مطالبه مردم را دنبال کنند که سهیمه آب شرب بیشتر بدهند.

حسینی بیان کرد: در شهرستان های دیگر شاهد نصب آبشرین‌کن هستیم فقط دیر ما سرش بی‌کلاه مانده است بنابراین در کنار رعایت مسائل بهداشتی از سوی مردم،مسؤولین هم به فکر سلامت مردم باشند و آب شرب بهداشتی در دسترس مردم قرار دهند.

وی با بیان اینکه  سپاه  مورد حمایت رهبر فرزانه انقلاب، مسؤولان نظام و آحاد مردم و جامعه اسلامی ماست،گفت: کارهای بسیار ارزشمندی عزیزان سپاهی در جریان سیل اخیر انجام دادند و آمریکایی ها از روی عصبانیت اینکه سپاه برنامه‌هایشان را در منطقه خنثی کرد در لیست تروریستی قرار دادند.

امام جمعه دیر با اشاره به وحدت میان ملت و دولت و دستگاه‌های نظامی و بسیجی و امدادی اظهار کرد: سیل اخیر اگرچه خسارات زیادی به مردم وارد کرد و عده‌ای جانشان از دست دادند اما در کنار آن شاهد سیلی از مهربانی‌ها و ایثارگری‌ها و نوع دوستی‌ها بودیم و واقعا باید به این ملت آفرین گفت.

وی عنوان کرد: آمریکایی‌ها با تحریم حساب‌های هلال احمر  از کمک‌رسانی ایرانیان خارج از کشور به ملت سیل‌زده ما جلوگیری کردند و بغض و کینه خود نشان دادند و اروپایی هم طبق همیشه وعده دادند و یک کمک ناچیزی را هم ندادند و فقط وعده‌اش را دادند.

حسینی با تقدیر از صیادان شهرستان و استان که با قایق‌های خود به مناطق سیل‌زده رفتند، افزود: مشکل اصلی سیل‌زدگان از الان است که هوا گرم می‌شود و باید هم دولت و هم ملت در زمینه سرپناه آنها کمک کنند که طرح‌هایی مانند  پویش هر مسجد یک خانه هست که حمایت شود.