شش میلیارد ریال به ساخت استخر اهرم اختصاص یافت
شش میلیارد ریال به ساخت استخر اهرم اختصاص یافت

ندای استان:فرماندار شهرستان تنگستان گفت:با پیگیری به عمل آمده مبلغ شش میلیارد ریال به پروژه استخر شهر اهرم که از مطالبات جوانان و ورزشکاران بود اختصاص یافت و امیدواریم در کمترین زمان ممکن به بهره‌برداری برسد.

به گزارش ندای استان به نقل از فارس، عبدالحسن رفیعی‌پور  امروز در بازدید از پروژه‌های عمرانی ، با تأکید بر تسریع در اجرای پروژه‌ها با کیفیت لازم  اظهار داشت : با پیگیری به عمل آمده مبلغ شش میلیارد ریال به پروژه استخر شهر اهرم که از مطالبات جوانان و ورزشکاران بود اختصاص یافت و امیدواریم در کمترین زمان ممکن به بهره‌برداری برسد.

فرماندار شهرستان تنگستان افزود : یکی از مطالبات مردم بخش دلوار  تعریض محور مواصلاتی ورودی شهر است که تلفات جانی و جرحی زیادی در آن شاهد بودیم ، محور ارتباطی چاه تلخ _ دلوار هم که مناقصه آن برگزار و پیمانکار آن مشخص شده است و در روزهای آینده شاهد آغاز عملیات اجرایی این  پروژه مهم خواهیم بود.

وی  بیان کرد : میدان پاسداران (فرمانداری ) شهر اهرم نیز یکی از پروژه‌های شهرداری اهرم می‌باشد که تخصیص اعتبار آن  انجام  شده که به دلیل عدم استقبال پیمانکاران از این پروژه ، در حال انجام روند قانونی ترک تشریفات برای اجرای آن هستیم و انشاءالله به زودی این پروژه اجرایی خواهد شد.

نماینده عالی دولت در شهرستان تنگستان با تشکر از تلاش و اقدامات بسیار خوب شهرداران و مدیران در اجرای پروژه‌ها، تسریع در تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام  برای بهره‌برداری از آنها در هفته دولت امسال را خواستار شد.