حجم امکانات سخت افزاری موجود برای تنظیف بوشهر جوابگو نیست
حجم امکانات سخت افزاری موجود برای تنظیف بوشهر جوابگو نیست

ندای استان:مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری بندر بوشهر گفت: اگر چه تلاش‌های قابل تقدیری از طرف مجموعه شهرداری و پاکبانان برای تنظیف شهری انجام شده اما حجم امکانات سخت افزاری موجود جوابگو نیست.

به گزارش ندای استان به نقل از فارس، حسن شجاعی پور پیش از ظهر امروز در گفتگو با خبرنگاران در بوشهر اظهار داشت: به منظور پاکیزه سازی، زیباسازی، ایمن سازی و  تلطیف روحیه شهروندان ارائه خدمات بهینه در زمینه‌های خدمات شهری پس از تعطیلات نوروز در دستور کار قرار گرفته است.

وی افزود: در این راستا و به شکل برنامه ریزی شده، کارجمع آوری نخاله‌های ساختمانی، ترمیم و تنظیف سرویس‌های بهداشتی و معابر اصلی، فرعی، کوچه‌ها و تمامی نقاط شهر در حال انجام است.

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری بندر بوشهر تصریح کرد: مردم در نظافت و جمع آوری زباله نقش بسزایی دارند که از آنها درخواست می شود نهایت همکاری با پاکبانان این سازمان داشته باشند.

شجاعی پور در خصوص نحوه جمع‌آوری و بازیافت زباله‌های خشک، بیان کرد: مراجعه به منازل برای جمع‌آوری زباله‌های تفکیک شده در منازل، تحویل زباله‌های خشک به ایستگاه‌های ثابت شهرداری و تعبیه مخازن پسماندهای خشک در سطح شهر از راه‌های مدیریت پسماندهای خشک به شمار می رود.

وی بیان کرد: بخش مهمی از موفقیت‌های کسب شده در بحث تفکیک و بازیافت زباله با همکاری شهروندان در اجرای برنامه‌های تفکیک زباله در مبدا صورت گرفته است.

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری بندر بوشهر یادآور شد: اگر چه تلاش‌های قابل تقدیری از طرف مجموعه شهرداری و پاکبانان برای تنظیف شهری انجام شده اما حجم امکانات سخت افزاری موجود جوابگو نیست.

شجاعی پور ادامه داد: با تخصیص اعتبارات مورد نیاز، ضروری است که به سمت به روز کردن تجهیزات نوین در این عرصه گام برداشته شود.