تاکسی‌های بوشهر ساماندهی شوند
تاکسی‌های بوشهر ساماندهی شوند

ندای استان:عضو شورای اسلامی شهر بوشهر با تاکید بر لزوم نوسازی وسایل حمل و نقل شهری گفت: تاکسی‌های بوشهر ساماندهی شوند.

به گزارش ندای استان به نقل از مهر، کیوان هاشم‌زاده صبح دوشنبه در نشست اعضای شورای شهر بوشهر اظهار داشت: شهرداری بندر بوشهر در ارتباط با نوسازی وسایل حمل و نقل شهری و ساماندهی وضعیت تاکسی‌های این شهر، ضعیف عمل کرده است.

وی افزود: یکی از مهم‌ترین نقدها، وجود مسافرکش‌های شخصی فراوان در سطح شهر بوشهر است که از دو وجه به عنوان فرصت و تهدید قابل بررسی است.

عضو شورای اسلامی شهر بوشهر تصریح کرد: نکته اساسی این است که در شهر بوشهر هر فردی بخواهد می‌تواند بدون داشتن مجوز اقدام به مسافرکشی کند که از یک منظر تهدیدی برای امنیت مردم به شمار می‌رود.

هاشم زاده ادامه داد: از طرف دیگر اگر بخواهیم از فردا با استفاده از ظرفیت پلیس، از کارکرد این مسافرکش‌های شخصی جلوگیری شود، مشخص نیست که مردم در خلأ ناوگان بسیار فرسوده شهری بوشهر چگونه باید جابه‌جا شوند.

وی بیان کرد: تا زمانی که ناوگان فرسوده شهری نوسازی نشود و به اندازه کافی تاکسی در شهر نباشد چاره‌ای نداریم که از هرگونه فشار بر روی مسافرکش‌های شخصی جلوگیری به عمل آوریم.

عضو شورای اسلامی شهر بوشهر با اعلام اینکه تاکسی‌های شهر بوشهر در خصوص تأمین وسایل یدکی مشکل دارند، عنوان کرد: باید راهکاری اندیشه شود تا با تأمین قطعات، باری از دوش رانندگان تاکسی برداشته شود.

هاشم زاده ادامه داد: اگر تاکسی به اندازه کافی در شهر وجود داشته باشد و به سمت نوسازی برود که مردم میل و رغبتی برای استفاده از آن داشته باشند، ممانعت از فعالیت تاکسی‌های شخصی کار سختی نیست.