دانشکده فنی جم با همکاری پتروشیمی‌ها احداث می‌شود
دانشکده فنی جم با همکاری پتروشیمی‌ها احداث می‌شود

ندای استان:فرماندار جم گفت: عملیات اجرایی دانشکده فنی و مهندسی جم با تامین اعتبار شورای راهبردی پتروشیمی‌ها آغاز می‌شود.

به گزارش ندای استان،محمد حسینی امروز در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان جم با بیان اینکه عملیات آماده‌سازی زمین برای شروع عملیات اجرایی دانشکده فنی و مهندسی جم در حال انجام است اظهار داشت: هزینه اولیه عملیات اجرایی این دانشکده حدود ۹ میلیارد تومان برآورد شده که قرار است با نگاه مساعد و حمایت مالی شورای راهبردی پتروشیمی‌ها اجرایی شود.

حسینی بیان کرد: با اجرای این پروژه مهم علمی در شهرستان جم، مشکل زیر ساختی دانشکده فنی و مهندسی جم برای همیشه رفع خواهد شد. پتروشیمی‌ها در تقویت زیر ساخت‌های آموزشی شهرستان همکاری قابل تقدیری داشته‌اند.

وی تصریح کرد: هم اکنون ۴ پروژه بزرگ آموزشی در شهرستان با حمایت مالی شورای راهبردی پتروشیمی‌ها در حال احداث است که انتظار داریم یکی از این پروژه‌ها طی ماه‌های آینده به بهره‌برداری برسد.

فرماندار شهرستان جم با بیان اینکه توسعه شهرستان از مسیر تعامل و همکاری دو جانبه و چند جانبه می‌گذرد خاطرنشان کرد: اقدامات خوبی از سوی نفت و گاز و پتروشیمی در حوزه توسعه زیرساخت‌های شهرستان در حال اجراست که امیدواریم با نگاه مثبتی که وجود دارد شاهد تقویت روزافزون همکاری‌ها در همه بخش‌ها باشیم.

حسینی با تقدیر از همراهی و پیگیری‌های ویژه الماسی نماینده جنوب استان در مجلس شورای اسلامی برای توسعه زیرساخت‌های شهرستان در عرصه‌های عمرانی، علمی، آموزشی، فرهنگی و ورزشی یادآور شد: تعامل مطلوبی میان نماینده مردم در مجلس، مدیران استانی و شهرستانی و شرکت‌های تابعه وزارت نفت در منطقه وجود دارد که امیدواریم این امر، شرایط را برای توسعه همکاری‌ها و تسریع در تکمیل پروژه‌های نفت و گاز و پتروشیمی و بسته ۶۰۰ میلیارد تومانی نفت فراهم سازد.