۵ پروژه ورزشی شهرستان دشتی تا پایان سال تکمیل می‌شود
۵ پروژه ورزشی شهرستان دشتی تا پایان سال تکمیل می‌شود

ندای استان:مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر گفت: پنج پروژه ورزشی در شهرستان دشتی تا پایان سال تکمیل می‌شود.

به گزارش ندای استان،احمد بهروزیان‌فرد عصر یکشنبه در بازدید از پروژه‌های ورزشی شهرستان دشتی اظهار داشت: این پروژه‌ها شامل خوابگاه ورزشکاران، جایگاه ویژه استادیوم تختی، سالن ورزشی باغان، کلل و چاوشی است.

وی افزود: با عنایت فرماندار شهرستان و تأمین اعتبارات لازم مشکل برخی از پروژه‌های ورزشی شهرستان برطرف شد و انشاالله تا هفته دولت تکمیل می‌شود.

بهروزیان‌فرد بیان کرد: جایگاه ویژه استادیوم تختی که نیمه کاره بود با تأمین اعتبارات لازم بزودی تکمیل می‌شود و مشکل و کمبود فضا برای هیئت‌های ورزشی نیز با بهره برداری از این پروژه‌ها برطرف می‌شود.

وی تصریح کرد: در دهه فجر امسال نیز استادیوم شماره دو خورموج افتتاح شد و برای آن نیز پیست دومیدانی استاندارد پیش بینی شده است.

بهروزیان اضافه کرد: همچنین به زودی عملیات اجرایی دو سالن ورزشی سقف کوتاه در شهرستان آغاز می‌شود که نیازهای چندین هیأت ورزشی در در دشتی بر طرف می‌شود.

وی اضافه کرد: عملیات اجرایی سالن باغان از محل اعتبارات نفت شروع شده که تا دهه فجر تکمیل می‌شود و پروژه سالن ورزشی روستای چاوشی نیز به مناقصه رفته و سالن ورزشیکلل نیز به زودی تعیین تکلیف می‌شود.

بهروزیان گفت: تلاش داریم تا پایان سال جاری این پنج پروژه تکمیل و به بهره برداری برسانیم./مهر