احداث مسکن ارزان‌قیمت در دلوار و اهرم برای جوانان و محرومان
احداث مسکن ارزان‌قیمت در دلوار و اهرم برای جوانان و محرومان

ندای استان:فرماندار شهرستان تنگستان گفت: با تأمین زمین لازم در شهرهای اهرم و دلوار، واحدهای مسکونی ارزان قیمت برای جوانان و اقشار محروم احداث شود.

به گزارش  دای استان به نقل از مهر، عبدالحسن رفیعی پور عصر یکشنبه در نشست با مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و سالروز تأسیس حساب ۱۰۰ حضرت امام (ره) و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی اظهار داشت: بنیاد مسکن یکی از نهادهایی است بعد از پیروزی انقلاب اسلامی توانسته نقش بسیار خوبی در حوزه محرومیت زدایی روستایی با توجه به محرومیت‌هایی که وجود داشت ایفا کند.

وی تصریح کرد: تا قبل از واریز ارزش افزوده به حساب دهیاری روستاها تمام نگاه‌ها به سمت بنیاد مسکن بود، اما با پرداخت ارزش افزوده به دهیاری‌ها فشارها کمتر شده اما بازهم دهیاران اعتباراتی که در اختیارشان قرار می‌گیرد با همکاری بنیاد مسکن طرح‌های عمران روستایی اجرا می‌کنند.

فرماندار تنگستان با تشکر از نگاه خوب و تعاملی مدیرکل بنیاد مسکن استان و با اشاره به اینکه بنیاد مسکن شهرستان در جذب اعتبارات بسیار خوب عمل کرده خاطرنشان کرد: با تخصیص قیر رایگان برای آسفالت کوچه‌ها و معابر روستاها در شهرستان، کارهای بسیار خوبی انجام شده و با ادامه این روند می‌توانیم خیلی دیگر از روستاها را تحت پوشش قرار دهیم که رضایت مندی بیشتری ایجاد خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه یکی از کارهای بسیار خوب در شهرستان که موجب رضایت مندی بیشتر مردم شد اجرای زمین چمن مصنوعی و بوستان روستایی در روستاهاست، افزود: در بحث چمن مصنوعی مینی فوتبال، تنگستان یکی از شهرستان‌هایی است که بیشترین زمین چمن مصنوعی در آن اجرا شده و توانسته هم در بحث توسعه ورزش و هم کاهش آسیب‌های اجتماعی بسیار مؤثر باشد.

این مقام عالی دولت در تنگستان یاد آورد شد: امیدواریم با تأمین زمین لازم در شهرهای اهرم و دلوار، احداث واحدهای مسکونی ارزان قیمت برای جوانان و اقشار محروم جامعه توسط بنیاد مسکن صورت گیرد.