کاهش ۴۲ درصدی پرونده‌های ورودی قاچاق به تعزیرات استان
کاهش ۴۲ درصدی پرونده‌های ورودی قاچاق به تعزیرات استان

ندای استان:مدیرکل تعزیرات حکومتی استان بوشهر گفت: پرونده‌های قاچاق ورودی به تعزیرات استان بوشهر ۴۲ درصد کاهش یافت.

به گزارش ندای استان به نقل از مهر، زهرا افضلی‌نیا ظهر یکشنبه در نشست کمیسیون مبارزه با کالای قاچاق استان بوشهر اظهار داشت: تلاش گسترده‌ای برای برخورد سریع و قاطع با پرونده‌های ورودی به تعزیرات حکومتی استان بوشهر در استان بوشهر صورت گرفته است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان بوشهر از رسیدگی سریع و صدور رأی در سریع‌ترین زمان در مورد پرونده‌های قاچاق خبر داد و بیان کرد: مدت زمان رسیدگی به پرونده‌های قاچاق کوتاه شده است.

وی از کاهش ۴۲ درصدی پرونده‌های قاچاق ورودی به تعزیرات حکومتی استان بوشهر خبر داد و اضافه کرد: سال گذشته هزار و ۷۹۵ پرونده مربوط به قاچاق در تعزیرات حکومتی استان بوشهر تشکیل شد.

افضلی‌نیا از عملکرد بیش از ۱۰۰ درصدی در مختومه شدن پرونده‌های قاچاق در تعزیرات حکومتی استان خبر داد و خاطرنشان کرد: در مجموع هزار و ۸۰۴ پرونده قاچاق در سال گذشته مربوط به همان سال یا سال‌های قبل مختومه شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان بوشهر با اشاره به اینکه پرونده‌های قاچاق در سال گذشته ۶۱۴ میلیارد ریال محکوم شدند ادامه داد: در بخش اجرای احکام ۱۲۲ میلیارد ریال وصول شده است.

وی با اشاره به محکومیت ۲۷۳ پرونده مربوط به پرونده‌های کالاهای قاچاق بالای یک میلیارد ریال در سال گذشته افزود: از این تعداد ۲۶۸ پرونده مختومه شده است.

افضلی‌نیا گفت: هر چند پرونده‌های کالای قاچاق در سال گذشته نسبت به سال ماقبل آن کاهش داشته ولی مبلغ وصولی و محکومیت افزایش داشته است.