امیدوار به ماندگاری ایرانجوان بوشهر در لیگ دسته دوم
امیدوار به ماندگاری ایرانجوان بوشهر در لیگ دسته دوم

ندای استان: رئیس هیئت فوتبال استان بوشهر گفت: همچنان امیدوار به ماندگاری تیم فوتبال ایرانجوان بوشهر در لیگ دسته دوم فوتبال کشور هستیم.

به گزارش ندای استان،محمد نجفی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر در ارتباط با آخرین وضعیت تیم فوتبال ایرانجوان بوشهر و احتمال سقوط این تیم به دسته پائین‌تر اظهار داشت: اتفاقات ناخوشایندی در مجموعه مدیریتی ایرانجوان پیش‌آمد که ای کاش این اتفاقات پیش نمی‌آمد تا امروز شاهد وضعیت نامناسب ایرانجوان و سقوط به لیگ دسته سوم نبودیم.

وی بیان کرد: ایرانجوان یکی از تیم‌هایی است که در همه نقاط کشور شناخته شده است و حیف است که این باشگاه ریشه‌دار و بزرگ قربانی یک سری ندانم‌کاری‌هایی شود که امروز همه دوست‌داران این تیم و عاشقان آن اینگونه غمگین باشند.

رئیس هیئت فوتبال استان بوشهر ادامه داد: هنوز روزنه‌هایی برای ماندگاری ایرانجوان بوشهر در لیگ وجود دارد و اگر بازی‌های باقی‌مانده را ببرند امیدواریم شاهد بقای این تیم در لیگ دسته دوم فوتبال باشیم.

وی افزود: در صورتی که یک تیم از سه تیم بتواند در لیگ باقی بماند باید تلاش کنیم که ایرانجوان بوشهر بتواند در لیگ باقی بماند و از روزنه‌های موجود استفاده کنیم.

نجفی بیان کرد: بازی آینده ایرانجوان در بوشهر را برای تماشاگران رایگان اعلام می‌کنیم تا هواداران و همه کسانی که به این تیم علاقه دارند، بتوانند حمایت لازم را داشته باشند.