ساختارشکنی فرهنگی یکی از چالش‌های جدی در استان
ساختارشکنی فرهنگی یکی از چالش‌های جدی در استان

ندای استان: رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر گفت:‌ ساختارشکنی فرهنگی یکی از چالش‌های جدی در استان بوشهر است.

به گزارش ندای استان، نصرالله شفیعی صبح دوشنبه در مراسم تجلیل از اصحاب رسانه به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اظهار داشت: ملت بزرگ ایران در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب حرکت بزرگی را خلق کردند که در تاریخ کشور یک امر بی‌نظیر است.

وی اضافه کرد: ملت مسلمان ایران با عزمی راسخ در برابر یک نبرد بزرگ و همه‌جانبه که می‌توان آن را به جنگ احزاب تعبیر کرد که بزرگترین جنگ تاریخ بشریت با مدرن‌ترین امکانات رسانه‌ای روز در مقابل ایران انجام شد ولی ملت ما تحت رهبری حکیمانه مقام معظم رهبری از این نبرد سربلند بیرون آمدند و این یک افتخار است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر با تقدیر از اصحاب رسانه استان بوشهر در چهلمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی بیان کرد: در سراسر استان بوشهر حماسه بزرگی خلق شد و در روز ۲۲ بهمن عظمت و بزرگی ملت ایران را دیدیم.

وی با تقدیر از صدا و سیما و دیگر رسانه‌های استان بوشهر در انعکاس حماسه چهلمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی افزود: اصحاب رسانه از نقاط مختلف استان بوشهر نقش مهمی در انتشار اخبار مربوط به چهلمین سالروز پیروزی انقلاب داشتند.

شفیعی به بیانیه گام دوم انقلاب اشاره کرد و گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی تکلیف همه ما را برای گام دوم و دهه پنجم انقلاب اعلام کردند و رسالت اصحاب رسانه در این زمینه بسیار حساس است.

وی ساختارشکنی فرهنگی را یکی از چالش‌های اصلی در استان بوشهر دانست و اضافه کرد: وظیفه رسانه امر به معروف و نهی از منکر است. در روزهای اخیر شاهد ساختارشکنی فرهنگی در شهر بوشهر بودیم و این تهدید برای ایام نوروز نیز یک تهدید محسوب می‌شود.

شفیعی تصریح کرد: مخالف هنر نیستیم ولی هنری که بخواهد ساختارها را بشکند و تهدیدی برای فرهنگ باشد، را نمی‌پذیریم. وظیفه اصحاب رسانه است که کمپین ضد ساختارشکنی فرهنگی را در استان بوشهر شکل دهند.

وی تاکید کرد: اصحاب رسانه نباید اجازه دهند که فضای معنوی استان که یادگار شهادت رئیس‌علی دلوار و شهید مهدوی و دیگر شهدا است بخواهد با برخی از رفتارهای ضدفرهنگیمکدر شود و نگاه مهمانان نوروزی به استان ما عوض شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر اظهار داشت: با روشنگری و افشاگری و روشن‌کردن ماهیت پشت پرده‌ای که می‌خواهند ماهیت فرهنگی استان ما را زیر سوال ببرند را افشا کنیم.