کاشت ۱۲۰ نهال توسط زوج جمی+تصویر
کاشت ۱۲۰ نهال توسط زوج جمی+تصویر

ندای استان:رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان جم گفت: زوج جمی که مهریه‌ای متفاوت داشتند امروز به وعده خود عمل کردند و ۱۲۰ درخت را در شهر انارستان کاشتند.

به گزارش ندای استان،خلیل دوراهکی امروز در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان جم، اظهار داشت: زوج جمی که در سند ازدواج خود کاشت ۱۲۰ نهال را به عنوان مهریه خانم قید کرده بودند، امروز ۱۲۰ نهال را با حضور مردم و مسؤولان در زمینی به مساحت یک هکتار در اراضی جنگلی شهر انارستان کاشتند.

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان جم افزود: حسن مظفرزاده به همراه همسرش نیره رفیعی زوج دوست‌دار طبیعت جمی هستند که در سال گذشته کاشت درخت را به عنوان یکی از شروط عقد و مهریه خود انتخاب کردند و امروز و در حالی که کمتر از یک سال از ازدواج آن‌ها می‌گذرد به وعده خود عمل کردند و در دامان طبیعت نهال کاشتند.

وی تصریح کرد: این زوج جمی امروز ۱۲۰ اصله درخت حلاوه کاشتند که این گونه گیاهی جز درختان سایه انداز است و با شرایط آب و هوایی شهرستان جم نیز سازگاری زیادی دارد. این زوج قصد داشتند در روز درخت‌کاری نهال‌های خود را بکارند که به دلیل برخی مسائل امروز این اقدام نیک انجام شد.

دوراهکی با بیان اینکه امروز مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان بوشهر نیز در شهرستان جم حضور داشته است خاطرنشان کرد: بازدید از صنایع دستی و بررسی مشکلات مراتع و جنگل گلوبردکان ریز با حضور معاون فرماندار و برخی مسؤولین محلی و شوراها انجام شد.