هیات رئیسه جدید انجمن هنرهای نمایشی بوشهر انتخاب شد
هیات رئیسه جدید انجمن هنرهای نمایشی بوشهر انتخاب شد

ندای استان: با برگزاری انتخاب انجمن هنرهای نمایشی استان بوشهر، اعضا جدید هیات رئیسه این انجمن انتخاب شدند.

به گزارش ندای استان به نقل از ایرنا، معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر در حاشیه این آیین گفت: در این انتخابات ۱۲۵ نفر از ۱۸۰ نفر واجد شرایط در انتخابات شرکت و منتخبان خود را از جمع ۱۰ نامزد این دوره انتخاب کردند.
محمدحسین زندویان افزود: پس از شمارش آرا جواد متین، محمد مظفری، لقمان بحرانی، قاسم تنگسیرنژاد و عبدالحمید شعرانی به ترتیب با ۸۴، ۷۹، ۷۹ و ۶۷ و ۶۳ رای به عنوان هیات رئیسه اصلی انجمن هنرهای نمایشی استان بوشهر انتخاب شدند.
وی ادامه داد: همچنین فرید میرشکار و ابراهیم شاکری مطلق به ترتیب با ۵۵ و ۴۲ رای اعضای علی‌البدل اول و دوم این انجمن انتخاب شدند.
زندویان گفت: حسین زارعی نیز با ۷۳ رای به عنوان بازرس انجمن هنرهای نمایشی استان بوشهر معرفی شد.
وی افزود: روح الله ایرجی و امیر کلاته نیز به عنوان ناظران انجمن هنرهای نمایشی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در این انتخابات حضور داشتند.
معاون هنری و فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر یادآور شد: افراد منتخب به مدت ٢ سال مسوولیت امور انجمن هنرهای نمایشی استان بوشهر را عهده دار هستند.
وی گفت: هنرهای نمایشی یکی از هنرهای تاثیرگذار در بین افراد جامعه است که به دلیل اجرای زنده شور و هیجان خاصی را میان مخاطبان ایجاد می کند.
زندویان اظهار داشت: هنرمندان نمایش استان بوشهر با کمترین امکانات بیشترین دستاورد را به ارمغان آورده و همواره در جشنواره های ملی و بین المللی موفقیت های متعددی را کسب کردند.