انسداد نوار ساحلی شهر بوشهر نیازمند بازنگری است
انسداد نوار ساحلی شهر بوشهر نیازمند بازنگری است

ندای استان:عضو شورای اسلامی شهر بوشهر گفت: انسداد نوارساحلی این شهر حدفاصل میدان های المپیک تا شهید رئیسعلی دلواری نیازمند بازنگری است.

به گزارش ندای استان به نقل از ایرنا، مهرزاد آسایش روز چهارشنبه در نشست علنی شورای شهر بوشهر افزود: یک باند از این مسیر با هدف برگزاری نمایشگاه و جشنواره های فرهنگی از چند روز گذشته مسدود شده است.
وی بیان کرد: هنوز عید نیامده در برخی از ساعت شبانه روز ترافیک سنگینی بر میدان های شهید رئیسعلی دلواری، شهرداری و خیابان ورزش تحمیل می شود.
آسایش ادامه داد: بدون شک با آمدن عید حجم بالای تردد خودروها ظرفیت تحمل این میزان ترافیک را نداشته و گره ترافیکی در این محدوده ایجاد می شود.
وی گفت: در چنین شرایطی درصورت بروز حادثه نیز امکان ارائه خدمات توسط دستگاه های خدمات رسان مانند اورژانس و آتش نشانی وجود ندارد.
آسایش ادامه داد: با توجه به اینکه ۲ پارکینگ نیز برای خودروهای مسافران در این محدوده پیش بینی شده ولی با توجه به جمعیتی که روانه غرفه ها و جشنواره فرهنگی می شود این پارکینگ جوابگوی خودروها نخواهد بود.
نایب ئییس شورای اسلامی شهر بوشهرگفت: با توجه به پیش بینی ۲ پارکینگ (زمین های تامین اجتماعی و جوار شهرداری) انتظار است مشکل کمبود پارکینگ در این محدوده برطرف شود.
روح الله نصرتی افزود: باند رفت حدفاصل میدان شهید رئیسعلی دلواری تا المپیک از چند روز گذشته با هدف برپایی غرفه های نوروزی با نصب بنر مسدود شده است.
وی اضافه کرد: با این اقدام رانندگان برای تردد در این مسیر به ناچار باید محور جایگزین حدفاصل میدان شهد رئیسعلی-میدان شهرداری و خیایان ورزش را برای تردد انتخاب کنند.