میزبانی ۲ جشنواره ملی به استان رسید
میزبانی ۲ جشنواره ملی به استان رسید

ندای استان:مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر گفت: نخستین جشنواره های ‘تئاتر خیابانی ملی ایثار’ و ‘آواها و نغمات ایرانی و اسلامی’ سال ۱۳۹۸ به میزبانی استان بوشهر برگزار می شود.

به گزارش ندای استان به نقل از ایرنا، فاطمه کرمپور روز چهارشنبه در نشست با مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان بوشهر افزود: برنامه های فرهنگی و هنری شاد و متنوع با توجه به مشکلات نشاط اجتماعی را به همراه می آورد که این ۲ جشنواره می تواند به تحقق این مهم کمک کند.
وی بیان کرد: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی بر اجرای برنامه ها به صورت تعاملی نگاه ویژه دارد زیرا مشارکت و هم افزایی بین دستگاه های اجرایی در بهتر برگزار کردن برنامه ها تاثیر بسیاری دارد.
کرم پور ادامه داد: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت از وظایف اصلی مسئولان است که باید با اجرای برنامه هایی در این ارتباط نسل جوان در گام دوم انقلاب اسلامی به این مهم آشنا شوند. 
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان بوشهر گفت: ایثار و شهادت تنها مربوط به دوران دفاع مقدس نمی شود و اکنون نیز جوانان زیادی با الگو قرار دادن شهدا و جانبازان دفاع مقدس این راه را ادامه می دهند.
حجت الاسلام ابراهیم تشکری افزود: ۲ هزار و۶۰ شهید در استان بوشهر وجود دارد و این استان همواره در اجرای برنامه های ایثار و شهادت از استان های برتر کشور است.
وی بیان کرد: بنیاد شهید و امور ایثارگران این استان همواره از همه آثار در بخش های هنری ترویج فرهنگ ایثار و شهادت تولید شده حمایت می کند.
در این نشست مصوب شد جشنواره های تئاتر خیابانی ملی ایثار و آواها و نغمات ایرانی و اسلامی در استان بوشهر با همکاری این ۲ اداره کل برگزار شود.