رئیس جمهور ۲۶ اسفندماه به کنگان سفر می‌کند
رئیس جمهور ۲۶ اسفندماه به کنگان سفر می‌کند

ندای استان:فرماندار کنگان با اشاره به سفر رئیس جمهور و هیئت دولت به استان بوشهر گفت: رئیس جمهور و هیئت دولت ۲۶ اسفند از طریق فرودگاه عسلویه وارد کنگان می‌شود.

به گزارش ندای استان، فتح الله نوروزی ظهر امروز در جلسه شورای اداری شهرستان کنگان با اشاره به سفر هیئت دولت به شهرستان کنگان اظهار داشت: بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده  رئیس جمهور به اتفاق هیئت دولت یکشنبه هفته آینده ۲۶ اسفند وارد فرودگاه عسلویه می‌شود و سپس به شهرستان کنگان سفر می‌کند.

وی با بیان اینکه در سفر یک روزه رئیس جمهور به کنگان فازهای پارس جنوبی در کنگان افتتاح می‌شود افزود: در این سفر فازهای ۲۲ تا ۲۴ و فاز ۱۳ پارس جنوبی افتتاح می‌شود.

فرماندار کنگان با بیان اینکه شرایط لازم برای میزبانی از رئیس جمهور و هیئت دولت فراهم شده گفت: کنگان میزبان استانی سفر هیئت دولت در ۲۶ اسفند تعیین شده است.

نوروزی بیان کرد: در سفر هیئت دولت به کنگان ضمن افتتاح طرح‌ها، و دیدار با مردم کنگان جلسه شورای اداری استان بوشهر با حضور هیئت دولت برگزار می‌شود.

وی با تاکید بر این نکته که مردم همیشه در صحنه کنگان وفاداری خود را به نظام و مسئولان در عرصه‌های گوناگون نشان داده‌اند تصریح کرد: مردم  شهرستان کنگان با استقبال گسترده از رئیس جمهور دشمنان را ناامید و نظام و انقلاب را تقویت می‌کنند.

فرماندار کنگان با بیان اینکه ۲۶ اسفند به روزی ماندگار در تقویم شهرستان تبدیل  می‌شود افزود: با سفر هیئت دولت به کنگان بخشی از مشکلات استان بوشهر به ویژه شهرستان کنگان برطرف می‌شود.

وی به تسهیلات سفرهای نوروزی پرداخت و با بیان اینکه زیرساخت‌ها برای مسافران در کنگان افزایش یافته است خاطر نشان کرد: شرایط لازم برای استقبال از مهمانان نوروزی در این شهرستان توریستی فراهم شده است.

فرماندار کنگان، افتتاح دهکده گردشگری کنگان ، بلوار امام حسین (ع) و ساحلی بنک و ساختمان کمیته امداد امام (ره) را مورد اشاره قرار داد و بیان کرد:همراهی و همکاری با مردم در حوزه‌های مختلف بویژه در شرایط حساس کنونی یک ضرورت است.

منبع:تسنیم