تعامل مطلوبی بین مردم جنوب استان بوشهر با صنعت نفت وجود دارد
تعامل مطلوبی بین مردم جنوب استان بوشهر با صنعت نفت وجود دارد

خبر استان:منتخب مردم حوزه جنوب استان بوشهر در مجلس شورای اسلامی گفت: نفت و گاز در توسعه محیط پیرامون در جنوب استان بوشهر، نقش آفرینی بیشتری داشته باشد.

به گزارش خبر استان، سکینه الماسی صبح جمعه در نشست با معاون وزیر نفت در جم با تقدیر از نگاه تعاملی و توسعه محور نفت و گاز در دولت تدبیر و امید به محیط پیرامون ابراز امیدواری کرد این روند بیش از پیش گسترش یابد.

وی  با تاکید بر اینکه نگاه مردم به حوزه نفت تغییر کرده است افزود: مردم نفت و گاز را نه به عنوان میهمان خود بلکه به عنوان میزبان می شناسند و انتظار دارند نفت و گاز در توسعه محیط پیرامون در جنوب استان بوشهر، نقش آفرینی بیشتری داشته باشد.

الماسی با بیان اینکه به شرایط و وضعیت کنونی کشور و مشکلات دولت واقفم تصریح کرد: از هیچ کمکی در راستای بهبود شرایط و ارتقای کیفیت زندگی مردم دریغ نخواهم کرد.

وی تعامل را یگانه راه رسیدن به درک مشترک دانست و اظهار داشت: فضای تعاملی بسیار خوبی در حوزه جنوب میان مردم، مسئولان و صنعت نفت و گاز وجود دارد و امیدواریم شاهد توسعه روزافزون این حوزه با ارتقای سطح تعامل باشیم.

منتخب دیر، کنگان، جم و عسلویه در انتخابات هفتم اسفندماه ابراز امیدواری کرد که سال ۹۵، سال بهتری برای اقتصاد کشور باشد./مهر